Beste allemaal,
Ik ben sinds 2009 in het bezit van een Volvo S60 D5 uit 2005. De teller staat inmiddels op 255.000 maar hij loopt nog perfect. Alleen heb ik nu een elektrisch probleem.
Verleden jaar is er een IMIV Iphone adapter ingebouwd, en daarvoor al een carkit van Nokia. Dit werkte allemaal super, totdat een half jaar geleden de carkit uitviel. Door tijdgebrek heb ik dit niet direct laten repareren. Een paar maanden geleden viel mijn audio systeem (incl. IMIV adapter), navigatieoplaadsysteem en 12 Volt aansluitingen geregeld uit, zomaar onder het rijden. Soms sprong dit even later weer allemaal aan, soms pas nadat ik dit auto weer opnieuw had gestart.
Sinds twee weken is alles (wat hier boven staat) volledig uitgevallen en niet meer aangesprongen. Degene die de IMIV adapter heeft ingebouwd heeft de zekeringen doorgemeten en volgens hem krijgen een aantal zekeringen geen stroom. Probleem zit volgens hem dus nog voor de zekering.
Om alles goed door te meten heeft hij een stroomschema nodig, maar volgens hem is dat niet zo makkelijk te krijgen. Heeft iemand een idee waar het probleem uit kan bestaan en/of op welke manier ik een schema zou kunnen krijgen ??
Groet,
Roel
Ik ben sinds 2009 in het bezit van een Volvo S60 D5 uit 2005. De teller staat inmiddels op 255.000 maar hij loopt nog perfect. Alleen heb ik nu een elektrisch probleem.
Verleden jaar is er een IMIV Iphone adapter ingebouwd, en daarvoor al een carkit van Nokia. Dit werkte allemaal super, totdat een half jaar geleden de carkit uitviel. Door tijdgebrek heb ik dit niet direct laten repareren. Een paar maanden geleden viel mijn audio systeem (incl. IMIV adapter), navigatieoplaadsysteem en 12 Volt aansluitingen geregeld uit, zomaar onder het rijden. Soms sprong dit even later weer allemaal aan, soms pas nadat ik dit auto weer opnieuw had gestart.
Sinds twee weken is alles (wat hier boven staat) volledig uitgevallen en niet meer aangesprongen. Degene die de IMIV adapter heeft ingebouwd heeft de zekeringen doorgemeten en volgens hem krijgen een aantal zekeringen geen stroom. Probleem zit volgens hem dus nog voor de zekering.
Om alles goed door te meten heeft hij een stroomschema nodig, maar volgens hem is dat niet zo makkelijk te krijgen. Heeft iemand een idee waar het probleem uit kan bestaan en/of op welke manier ik een schema zou kunnen krijgen ??
Groet,
Roel