Ik ben aan het kijken voor enkele (bijna) youngtimers V70 uit de jaren 2008-2010. Meeste van deze V70 modellen hebben wel een bluetooth telefoon ingebouwd, maar hebben geen mogelijkheid om audio te streamen. Althans, die heb ik nu niet te koop zien staan. Mijn 2012 model (eind 2011) heeft het moderne interieur en heeft dit wel. Lekker makkelijk om audio ook naar de achterbank te kunnen faderen tijdens vakanties. In mijn oudere V70 2002 moest ik werken met een parrot carkit en daarmee heb je die fader mogelijkheid niet. En eigenlijk vond ik het geen product dat kwalitatief zich kon meten aan de volvo standaard. Goedkope plastic knopjes enzo.
Zijn er goede losse audio streaming modules leverbaar die deze functie overnemen, waarbij alle normale audio functies van de standaard radio behouden blijven?? Graag jullie ervaring en adviezen
Zijn er goede losse audio streaming modules leverbaar die deze functie overnemen, waarbij alle normale audio functies van de standaard radio behouden blijven?? Graag jullie ervaring en adviezen