Poika is geweldig. Aanwinst voor het forum, en heel blij dat ik hem gevonden heb. Rij er graag 45 minuten voor om mijn auto aan hem toe te vertrouwen.
Mijn s60 heeft nu 2 dagen bij hem gestaan, en hij heeft een paar grote klussen aangepakt (distri, waterpomp, vvt, radiator, beurt, remvloeistof, versn bak olie, etc.)
Mijn conclusie: hij heeft alles echt echt echt heel netjes gedaan. Zorgvuldig in de voorbereidingen, tijdens het proces en achteraf.
Vooraf hebben we alles samen doorgenomen, overal (reeele) prijzen van gehoord.
Tijdens kreeg ik foto's in de whatsapp, werd ik op de hoogte gehouden, en vroeg hij netjes of meerwerk ok was (en altijd omdat het waarde had / nodig was).
Achteraf had ik een nette factuur, een nette auto die weer top rijdt.
En ik heb heel wat werkplaatsen van binnen gezien, maar nog nooit een die zo netjes is!
En dan is Poika ook gewoon nog een relaxte kerel.
Mijn s60 heeft nu 2 dagen bij hem gestaan, en hij heeft een paar grote klussen aangepakt (distri, waterpomp, vvt, radiator, beurt, remvloeistof, versn bak olie, etc.)
Mijn conclusie: hij heeft alles echt echt echt heel netjes gedaan. Zorgvuldig in de voorbereidingen, tijdens het proces en achteraf.
Vooraf hebben we alles samen doorgenomen, overal (reeele) prijzen van gehoord.
Tijdens kreeg ik foto's in de whatsapp, werd ik op de hoogte gehouden, en vroeg hij netjes of meerwerk ok was (en altijd omdat het waarde had / nodig was).
Achteraf had ik een nette factuur, een nette auto die weer top rijdt.
En ik heb heel wat werkplaatsen van binnen gezien, maar nog nooit een die zo netjes is!
En dan is Poika ook gewoon nog een relaxte kerel.