Gisteren in duitsland op de autobahn begon de bak te flippen .De bak deed al wat raar als ik hem in achteruit zette en dan onmidelijk gas gaf schokte hij ook in d deed hij dit .Ook onder full power van 2 naar 3 schakelde hij ruwer .Maar gisteren wou hij niet meer van 2 naar 3 ging van 2 naar 3 van 3naar 2 enz .Dus de eerste parking aan de kant .Ik de accupolen los gekopeld 1 min tege elkaar gehouden en hij schakelde weer zoal voorheen .ik had al een gespicializeert bedrijf gecontakteert en vorige week ter plaatse geweest .de man zij dat het kleppenblok flipt .Ook heb ik gisteren naar hem gebeld en volgens hem zijn dit tiepische trekjes van dit .De bak is gespoeld de olie was nog niet lang vervangen wist de man me te vertellen hij was nog heel proper de olie ziet er nog steeds even proper uit als 1500 km geleden de auto heeft 165000km en is van een oude man geweest en heeft een trekhaak.IK zit te twijfelen wat te doen nieuw kleppenblok of de auto naar schakel ombouwen .Want eerlijk gezegt mijn vertrouwen in automaat is weg . of ik rijd 80 of 180 ik laat het gas los en hij gaat niet af remmen op de motor is dit normaal