Op de achtergrond is er al contact opgenomen en is dit besproken. Ik weet nog niet wat Gery hiermee gaat doen.
Feit is wel dat ik en nog een paar anderen en zelfs de chef werkplaats bij een Volvo dealer, terug gegaan zijn naar de originele olie en dat dat veel beter rijd.
Het is wel zo dat als je een flush hebt gedaan en dan wegrijd, je denkt van he wat rijd die bak ineens lekker. Ja, dat is gewoon nieuwe olie met een combinatie van een reset van de adaptie.
Maar we zijn er nu wel achter dat de vol syntheet te veel slip genereert waardoor de olie te heet wordt (lang nablazen) en dat de bak kan gaan slippen. De fabrikant van BG zegt dat de olie in de bak toegepast kan worden maar een echte jws-3309 specificatie heeft de olie niet.
Als je gaat googlen hierop dan zeggen ze op heel veel forums dat je in onze bak geen vol syntheet moet gooien. Zelfs Saab heeft daar voor gewaarschuwd.
Feit is wel dat ik en nog een paar anderen en zelfs de chef werkplaats bij een Volvo dealer, terug gegaan zijn naar de originele olie en dat dat veel beter rijd.
Het is wel zo dat als je een flush hebt gedaan en dan wegrijd, je denkt van he wat rijd die bak ineens lekker. Ja, dat is gewoon nieuwe olie met een combinatie van een reset van de adaptie.
Maar we zijn er nu wel achter dat de vol syntheet te veel slip genereert waardoor de olie te heet wordt (lang nablazen) en dat de bak kan gaan slippen. De fabrikant van BG zegt dat de olie in de bak toegepast kan worden maar een echte jws-3309 specificatie heeft de olie niet.
Als je gaat googlen hierop dan zeggen ze op heel veel forums dat je in onze bak geen vol syntheet moet gooien. Zelfs Saab heeft daar voor gewaarschuwd.