Ik heb mijn vorige S80 2.4 van 2000 laten flushen door Schuiterd Autotechniek uit Nijverdal, auto had toen 240.000km gelopen en toonde diverse standaard kwaaltjes. Zo als zenuwachtig schakelen, uit de versnelling schieten bokken met optrekken. Na het flushen heb ik de software van de automaat ook laten updaten en hierdoor zou de automaat zich zelf opnieuw in leren. (of dit echt werkt geen idee) Maar hierna schakelde deze automaat weer als nieuw! (Ook als je vermogen vraagt)
Vorig jaar november een S80 2.5T Summum van 2004 geïmporteerd met 300.000km en hierdoor direct een week na dat hij op kenteken stond weer bij het zelfde bedrijf laten flushen en software update laten doen bij VD Veen Volvo dealer in Nijverdal. Alle kwaaltjes weer verdwenen zo als overslaan na overschakelen of te weinig vermogen leveren. Na mijn idee dus een must en een goed onderhoud van je parel. (Volvo) P.s. is geflushed met het systeem van Kroon Oil "powerflush"
Vorig jaar november een S80 2.5T Summum van 2004 geïmporteerd met 300.000km en hierdoor direct een week na dat hij op kenteken stond weer bij het zelfde bedrijf laten flushen en software update laten doen bij VD Veen Volvo dealer in Nijverdal. Alle kwaaltjes weer verdwenen zo als overslaan na overschakelen of te weinig vermogen leveren. Na mijn idee dus een must en een goed onderhoud van je parel. (Volvo) P.s. is geflushed met het systeem van Kroon Oil "powerflush"