Gisteravond bij Raymond (TPRPowerflush) geweest.
Bij aankomst was de motor en bak warm (Leiden naar Nieuwkoop ca 40 minuten rijden). Dus hij kon meteen beginnen met aansluiten van dezelfde installatie als Gerie heeft (Heeft hem van Gerie gekocht). Na aansluiten en de olie rond te pompen een reiniger toegevoegd (dezelfde als Gerie gebruikt, zie eerder in deze forum) De olie 25 minuten laten rondpompen met de bak in verschillende standen (R-D-3-L, ik heb een 4 bak). De olie was goed donker met een schuimkraag.
Na het spoelen werd de nieuwe
ATF olie (Top Tec ATF 1100) toegevoegd.
Wederom de bak in verschillende standen gezet. Alles afgekoppeld en een proefrit gemaakt.
Ik merkte meteen verschil. De bak ging veel spoeler. Ik voelde bijna geen overgang meer.
Na proefrit de conditioner toegevoegd en oliepeil gecontroleerd. Oliepeil was in 1x goed.
Raymond heeft ook DICE, maar volgens hem werkt dit niet op mijn auto (alleen vanaf 2000). Omdat het al laat werd, hebben we afgesproken dat we dit later alsnog proberen.
De terugreis was zeer aangenaam met een mooie soepele bak. Ik merk ook dat hij minder slip heeft en daardoor beter trekt. Al met al tevreden over het eindresultaat en volgens mij een goed alternatief in de randstad.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).