Het gebonk/geklap heb ik er al lang in. Gewoon ook met normaal rijden (maar lang niet zo erg als nu continu ). Maar sporadisch. Dus het is niet zo dat ik al jaren dat aan het opwekken ben. Ik ben nu aan het zoeken geweest waneer ik het dus wel kan opwekken. Zoekend waneer wat gebeurd. Zoals ik al eerder zei, de bak heeft al wat klachten zoals de pomp die niet genoeg druk heeft. Maar daar heeft hij al die tijd niet minder om gereden. Dus de vraag is nu, is de bak echt aan het overlijden en of is er nog iets stuk gegaan wat het dus erger maakt en het dus nu opvalt. Bv motorsteun daar lijkt het veel op. Al is dat dus vreemd omdat die (op de distributieriem zijde na, die is ong 2,5j oud ) alle twee in het afgelope jaar zijn gedaan.
Daarbij ook meteen even zegge. Dat de auto tijdens rijden alles perfect doet ondanks dat de pomp iets teweinig druk geeft. Schakelen terug en op ( dus weg rijden en snelheid opbouwen). Dus het gebeurt alleen op de momenten van belast naar onbelast situaties. Gas los laten, daar na gas geven zoals je een rontonde neemt zeg maar. Afremmen naar stilstand dus van last naar ruststand. Gas los laten, uitlaten rollen en weer vloeiend willen doorrijden omdat het stoplicht op groen gaat zeg maar. Dat soort momenten.
Daarbij ook meteen even zegge. Dat de auto tijdens rijden alles perfect doet ondanks dat de pomp iets teweinig druk geeft. Schakelen terug en op ( dus weg rijden en snelheid opbouwen). Dus het gebeurt alleen op de momenten van belast naar onbelast situaties. Gas los laten, daar na gas geven zoals je een rontonde neemt zeg maar. Afremmen naar stilstand dus van last naar ruststand. Gas los laten, uitlaten rollen en weer vloeiend willen doorrijden omdat het stoplicht op groen gaat zeg maar. Dat soort momenten.