Hoi, ik begrijp dat vragen over een automaat niet in het kopje motoren valt, maar er is geen subhoofdstuk versnellingsbakken, dus als mijn vraag in het verkeerde hoofdstuk valt, sorry, maar dan wil de moderator m vast wel verplaatsen naar het juiste hoofdstuk
Mijn V70 2.3 T5 automaat uit 2000 heeft problemen met optrekken.
Bij het optrekken moet je beduidend meer gas geven om weg te rijden dan dat oorspronkelijk de bedoeling is geweest. Hierdoor is de Volvo ook niet vooruit te branden. Ook komt er een gierend geluid uit de automaat. zodra je je voet van het gas haalt of stationair draait, is het geluid weg.
Ik ben dus bang dat de automaat vervangen moet worden, nu is mijn vraag;
Is het monteren van een andere automaat een optie,of kan er op de 2.3 T5 maar een type automaat geschroefd worden?
Of Is het eventueel mogelijk om er een handbak van te maken?
Ik hoor graag van jullie
grtz SijmenV70
Mijn V70 2.3 T5 automaat uit 2000 heeft problemen met optrekken.
Bij het optrekken moet je beduidend meer gas geven om weg te rijden dan dat oorspronkelijk de bedoeling is geweest. Hierdoor is de Volvo ook niet vooruit te branden. Ook komt er een gierend geluid uit de automaat. zodra je je voet van het gas haalt of stationair draait, is het geluid weg.
Ik ben dus bang dat de automaat vervangen moet worden, nu is mijn vraag;
Is het monteren van een andere automaat een optie,of kan er op de 2.3 T5 maar een type automaat geschroefd worden?
Of Is het eventueel mogelijk om er een handbak van te maken?
Ik hoor graag van jullie
grtz SijmenV70