Ik heb het geprobeerd om de auto in het donker te zetten, plaats te nemen op de bestuurdersstoel, en iemand met een scherpe (led) zaklamp via de achterruit naar binnen te laten schijnen.
Als het goed is moet de binnenspiegel het licht van de zaklamp wat dimmen met de werkelijkheid.
succes
Aan de voor en achter zeide van de spiegel zit een sensor.
Als je je vinger voor de voorste sensor houd denkt de spiegel dat het donker is en de achterste sensor heeft hierdoor meer licht dat de voorste en zal de spiegel gaan dimmen.
Volgens mij zit er geen link aan de verlichting maar daar kan ik naast zitten.
De mijne deed ook niks..... erg irritant in het donker.
Ik heb de dealer laten controleren of de software wel werkte en hij heeft alle fouten gereset.
Kostte niks en op weg naar huis werd ie ineens wel donkerder.... dus het lijkt te hebben geholpen.
Je wil trouwens niet weten wat een nieuwe kost .... een kleine 550,-
Dan is een origineel rolgordijn op de hoedenplank een heel stuk goedkopere oplossing en staat nog
sjiek ook
U
valt niet mee typen op een 7" tablet... paar foutjes verwijderd
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39897 Geregistreerd: 07 / 2009
Klinkt meer als een Tsunami.
Een grote golf en dan is het over en sluiten.
On Topic;
Als je de auto in een garage rijdt, dan zou de dimstand ook moeten inschakelen.
Ter controle kun je beter even de autoradio aanlaten, het display zal dan ook dimmen.
De mijne doet het nog, had laatst een (bekende A6) nieuw type, achter me rijden zo een met LED lampjes onder in de lampen en dito kermis verlichting.
En dan zou je graag dimmende buitenspiegels willen, wat een K.. verlichting is dat.
Dus zie dat je er één van de nieuwe generatie VAG achter je krijgt, zijn die kl.. dingen toch nog ergens goed voor.
Je wil trouwens niet weten wat een nieuwe kost .... een kleine 550,-
Dan is een origineel rolgordijn op de hoedenplank een heel stuk goedkopere oplossing en staat nog
sjiek ook
Klinkt meer als een Tsunami.
Een grote golf en dan is het over en sluiten.
On Topic;
Als je de auto in een garage rijdt, dan zou de dimstand ook moeten inschakelen.
Ter controle kun je beter even de autoradio aanlaten, het display zal dan ook dimmen.
nou heb de zaklamp van de iphone ervoor gehouden(sensor bij de radio)
gebeurt er ook geen ruk
Of een goede van de sloop halen en de chip overzetten.
mvgr Obbe
Obbe, je maakt me nieuwsgierig.
Tot dusver ben ik alleen problemen met het glas tegengekomen, maar dit is duidelijk iets nieuws.
Is die chip, waar jij het over hebt, wel ongestraft uitwisselbaar ?