Leden,
Zoals sommigen van jullie misschien al wel, of niet weten, is forumsponsor MWG een Volvo-sloper. Je kunt 'm uiteraard vinden op het forum, maar ook op zijn website www.avoldem.nl
"AVolDem is een onderneming voor in-en verkoop van gebruikte onderdelen, toebehoren en accessoires voor Volvo auto's.
Wij hebben onderdelen van diverse type's Volvo's op voorraad met een hele brede variatie aan bouwjaren, van de vroegere 2 en 7-serie tot aan zo jong mogelijk.
Zeker de Volvo 850 en de Volvo V70 Classic is zeer zeker veel aanwezig. Verder zijn andere type's Volvo ook goed vertegenwoordigd en denk hierbij aan: Volvo S40, Volvo V40, Volvo V50, Volvo C70, Volvo S70, Volvo V70(N), Volvo S80, Volvo 480, Volvo 940, Volvo 960 en Volvo XC70 enz..."
Sinds vandaag bezit Avoldem ook een eigen Facebookpagina, www.facebook.com/avoldem, op deze pagina zal een greep uit de grote catalogus komen te staan. Met name onderdelen die wat specialer zijn, een mooi interieur, of zéér goede velgen, hele nette carrosseriedelen zullen hun plekje vinden op Facebook.
Ook is het mogelijk om een recensie te schrijven over Avoldem.
Omdat ik en mijn vader zéér goede ervaringen hebben, destijds op de sleutelmeeting, heb ik het voortouw genomen en er alvast een positieve recensie neergezet.
Klik dus allemaal op de Like Button om Avoldem op Facebook te volgen, en wie weet vindt jij er hét onderdeel waar je naar op zoek was !
www.avoldem.nl
www.facebook.com/avoldem *
* Ook voor leden zonder Facebook is het mogelijk om onze pagina te bezichtigen.