Quote door MTE
Ziet er strak uit man, mooie ruimte trouwens
enneuh,
een bruiloft in potluck style ? Dat zou je auto budget wellicht ruimte geven
(H)
Dankjewel! Ja ik heb echt mazzel met de ruimte. Als we alles evenredig verdelen heb ik ruimte voor 2-3 autos. We zitten er met 6 man in, maar de helft is er bijna nooit.
De bruiloft wordt een klassiekertje; overdag op de burcht en 's avonds een groot tuinfeest. De wederhelft leeft hier al jaren naartoe, dus heeft overal allang over nagedacht. Potluck wordt 'm niet denk ik
Quote door Bigdog
Goed bezig Rick !
Daar ga je straks een hele dikke smile van krijgen…., elke keer dat je met de Volvo op stap gaat.
Ja, dat is natuurlijk wel de bedoeling haha. Ik weet nog niet zo goed wat ik er straks mee moet... De V40 is geschikter voor circuitwerk, want dat chassis is simpelweg lichter en stijver. Het is ook een geschiktere gebruikswagen met de grote kofferbak. En dan is het ook nog eens de goedkoopste om te rijden met zo'n LPG systeem. Dus tsja, wanneer ga ik de S60 eigenlijk nog gebruiken?
Quote door volvo355
Ik denk dat deze is voor de vacuumtoren / klep van het remsysteem.
Gaaf project! Knap dat je dit allemaal aangaat. Ook leuk om te zien hoe handig je zelf bent en de ruimte die je hebt.
Oh! Ik ga maandag meteen even kijken. Ik kom niet zo ver met die stekker doordat de kabelboom daar vrij kort is. Of ik heb mijn kabelboom compleet verkeerd neergelegd natuurlijk...
Ik zou mezelf niet bepaald handig noemen. Misschien eerder; niet gehinderd door enige voorkennis, en te koppig om het vervolgens op te geven
Ik dacht er laatst over om een groot spandoek boven de auto's te hangen met de tekst:
"Ik doe dingen niet omdat ze makkelijk zijn,
maar omdat ik DACHT dat ze makkelijk zijn."
Quote door Blade
Gaaf hoor! Mooie sleutelplek ook.
Succes met succesvol afronden! Je bent zo ongeveer halverwege?
Voorkant klaar, achterkant moet nog? Haha. Nee ik hoop toch wel verder dan halverwege te zijn wat arbeidsuren betreft.
Maar, de tijd zal het leren.
Ik ben vooral heel benieuwd naar hoe de DEM/AOC zich straks gaat gedragen. En hoe ik die op de canbus moet integreren. Want voor zover ik weet is de kabelboom niet voorbereid. Jaren geleden heb ik elektrotechniek gestudeerd voor een halfjaar, dus ik hoop dat er ergens nog iets is blijven hangen. Alle basisprincipes heb ik wel redelijk in de smiezen, en ik weet ook wel hoe een databus werkt. Maar het daadwerkelijk correct uitvoeren van de aanpassingen... Tsja.