Dat laatste heb ik nergens geschreven. Bij aankoop was bekend dat er een emissie service storing is die ook aandacht behoeft. Daar was de prijs dan ook op gebaseerd. Helaas kwam de bak daar na 5k km's ook bij om de hoek kijken. Op zich ook geen hogere wiskunde met deze km standen. Misschien heb je wel gelijk dat de kans bestaat dat ik de auto door een te roze bril bekijk. Wat op zich logisch want de zaken die je wel bevallen neem je ook mee in je overweging. En laten we eerlijk zijn, bij een auto van 15 jaar of ouder is altijd wel wat. Het schoepje van de kachel/radiator hoeft maar aan te lopen en je mag de portemonnee trekken als je zelf niet al te handig bent.
Al met heb ik vooralsnog nog steeds de overtuiging dat het voor mij de moeite waard is om de auto er bovenop te helpen (Economisch gesproken natuurlijk nooit). Maar ik ben van plan er niet in te gaan ruilen maar in te rijden. Super veel haast heb ik niet, dus ik heb alle gelegenheid om te zoeken naar scherpe prijzen voor hetgeen wat nog te doen staat.
Kun je rechten ontlenen aan een aankoopkeuring? Stel dat een met flush opgelapte bak met nog amper 5k km voor de boeg kapot draait., of bovengenoemd schoepje van de kachel loopt aan. Kun je dan met de aankoopkeuring in de achterzak je ergens melden?
Al met heb ik vooralsnog nog steeds de overtuiging dat het voor mij de moeite waard is om de auto er bovenop te helpen (Economisch gesproken natuurlijk nooit). Maar ik ben van plan er niet in te gaan ruilen maar in te rijden. Super veel haast heb ik niet, dus ik heb alle gelegenheid om te zoeken naar scherpe prijzen voor hetgeen wat nog te doen staat.
Kun je rechten ontlenen aan een aankoopkeuring? Stel dat een met flush opgelapte bak met nog amper 5k km voor de boeg kapot draait., of bovengenoemd schoepje van de kachel loopt aan. Kun je dan met de aankoopkeuring in de achterzak je ergens melden?