Barst in Voorruit

steven v70
VolvoV70forum fan
Geslacht: n/a
Subject:

Re: Barst in Voorruit

· 
Posted: 30.03.2016 - 12:44  ·  #16
Quote door M@rcel

Quote door steven v70

Dus voor 75 euro extra maar door de dealer laten monteren. Als ik dan later gesakker heb, kan ik tenminste bi een goede partij terecht.

Bij mij nam de dealer dat verschil voor zijn rekening.

Bij mij dus ook, zo kreeg ik net aangeboden :D :D

Dus een originele Ruit voor dezelfde prijs!
jmwentzel
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 35
Subject:

· 
Posted: 16.04.2016 - 10:20  ·  #17
Zo'n twee maanden geleden mijn voorruit laten vervangen ivm met een barst aan de passagierszijde. Vanaf het dak een stuk naar beneden in de zonneband. Ik had wat stenen op mijn ruit gehad tijdens een rit dus vond de barst een logisch gevolg daarvan.

Nu kom ik vanmorgen bij mijn auto, zit er op exact dezelfde plek weer een barst!!! Iemand enig idee over er op dat punt iets zit onder de ruit wat spanning op het raam kan opleveren?
yes996
VolvoV70forum core member
Geslacht: n/a
Subject:

· 
Posted: 16.04.2016 - 11:34  ·  #18
Quote door jmwentzel

Zo'n twee maanden geleden mijn voorruit laten vervangen ivm met een barst aan de passagierszijde. Vanaf het dak een stuk naar beneden in de zonneband. Ik had wat stenen op mijn ruit gehad tijdens een rit dus vond de barst een logisch gevolg daarvan.

Nu kom ik vanmorgen bij mijn auto, zit er op exact dezelfde plek weer een barst!!! Iemand enig idee over er op dat punt iets zit onder de ruit wat spanning op het raam kan opleveren?

Zit er op die plek niet een braam of een scherpe puntlas in de sponning?
Wanneer deze door de kit zou komen dan heb je een dergelijk probleem.
Ook kan er op de plek van de barst iets scherps in de kit zitten die de ellende wellicht veroorzaakt.
Bij het vervangen op deze plaats alle kit weg laten halen tot het staal.

Selected quotes for multi-quoting:   0