Quote door gillerbee
ben je niet goed genoeg voor het circuit, doe het dan op de openbare weg ook nie (das twents voor sneue gastjes die op de openbare weg moeten driften, ik heb daar een jaar of 8 geleden een vreselijk ongeluk mee gezien, waar iemand ff doorschoot, en waar sta je dan met je stoere gedrag? 1 dode op je geweten en je schouders ophalen? nu zul je wel het verweer hebben dat het hier wel kon en dat het hier niet gevaarlijk was maar er stond in elk geval 1 agent dichtbij genoeg om het te zien, én je kenteken te zien dus je was niet alleen....opflikkeren met dat geouwehoer, ik hoop echt dat het meer dan een goed gesprek wordt, als door rood licht- of over verwijderingsvlakken rijden al een dikke bekeuring oplevert, moet dit zeer zéker beboet worden!)
en dat is het laatste wat ik er over zeg.
NOGMAALS : ik respecteer iedereen zijn mening ! maar laten we elkaar effe in zijn waarde laten.
jij bent vast ook jong geweest en kan zeggen wat je wilt maar jij hebt ook fouten dingen gedaan in je leven !
en mocht het het geval zijn dat u denkt dat u alles goed doet. dream on boy
en wie zegt dat ik niet goed genoeg ben voor op circuit ? vaak genoeg gedaan anders..
waarom denk je dat ik mijn s70 aan het ombouwen ben ?
niet oordelen over iemand die je niet kent..