bekeuring driften....

wie weet hoe duur ?

Bigdog
Administrator
Geslacht:
Homepage: volvov70forum.com
Subject:

Re: bekeuring driften....

· 
Posted: 18.09.2012 - 22:35  ·  #46
Ok, je bent al een flink eind op weg, zal al wel de nodige uren gekost hebben.
Nog even en je hebt je projekt afgerond.
Succes.
Roffeltje
VolvoV70forum core member
Geslacht:
Leeftijd: 59
Subject:

· 
Posted: 19.09.2012 - 01:44  ·  #47
@william: weet je zeker dat ECHTE politie je verzocht heeft langs te komen? Heel vreemd. Onafhankelijk van hoe je rijgedrag was op dat moment (wel of niet veilig of onder controle of wat dan ook), is driften iets wat niet op de openbare weg thuis hoort en strafbaar is. Ook al is de verleiding soms groot :bandit: het lijkt mij een ernstige overtreding.

Ik zou daarom ook verwachten dat je hiervoor een schriftelijke uitnodiging zou krijgen of meteen een fanmail van CJIB en zeker niet pas over een week. Een uitnodiging per telefoon om over een week je te melden is voor mij ongeloofwaardig.
Kun je het nummer achterhalen vanaf waar gebeld is? Dan even terug bellen.

Heb je toevallig kameraden die in de war zijn met 1 april?? :D pak ze dan terug voor het zich ongeoorloofd voor doen van een politie...ook dat is strafbaar :devil:

Anders succes er mee.

Vergeet je tandenborstel niet :D
Arjanmijnster
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 39
Homepage: marinetraffic.com/…
Subject:

· 
Posted: 19.09.2012 - 09:44  ·  #48
zou best kunnen natuurlijk dat het een slechte grap is! kom je aan op het bureau weten ze van niks :lol:
william

Subject:

· 
Posted: 19.09.2012 - 13:11  ·  #49
Quote door Roffeltje

@william: weet je zeker dat ECHTE politie je verzocht heeft langs te komen? Heel vreemd. Onafhankelijk van hoe je rijgedrag was op dat moment (wel of niet veilig of onder controle of wat dan ook), is driften iets wat niet op de openbare weg thuis hoort en strafbaar is. Ook al is de verleiding soms groot :bandit: het lijkt mij een ernstige overtreding.

Ik zou daarom ook verwachten dat je hiervoor een schriftelijke uitnodiging zou krijgen of meteen een fanmail van CJIB en zeker niet pas over een week. Een uitnodiging per telefoon om over een week je te melden is voor mij ongeloofwaardig.
Kun je het nummer achterhalen vanaf waar gebeld is? Dan even terug bellen.

Heb je toevallig kameraden die in de war zijn met 1 april?? :D pak ze dan terug voor het zich ongeoorloofd voor doen van een politie...ook dat is strafbaar :devil:

Anders succes er mee.

Vergeet je tandenborstel niet :D

heey. ik had dus ook het gevoel dat ik voor de gek gehouden werd.

dus ben ik die zelfde dag nog naar het politie bureau geweest.
die beste man was niet meer aanwezig op dat moment. en was er volgende week dinsdag pas weer.

vandaar dat ik dan pas moet komen. het verhaal vind ik nog steeds vreemd . maar ze wisten er op het bureau wel vanaf . dus zal dan wel waar zijn lijkt mij.

vriendelijke groeten
hoepel
VolvoV70forum member
Geslacht:
Leeftijd: 36
Homepage: mjhoepeltransport.…
Subject:

· 
Posted: 19.09.2012 - 14:31  ·  #50
Quote door william

heey. ik had dus ook het gevoel dat ik voor de gek gehouden werd.

dus ben ik die zelfde dag nog naar het politie bureau geweest.
die beste man was niet meer aanwezig op dat moment. en was er volgende week dinsdag pas weer.

vandaar dat ik dan pas moet komen. het verhaal vind ik nog steeds vreemd . maar ze wisten er op het bureau wel vanaf . dus zal dan wel waar zijn lijkt mij.

vriendelijke groeten

Succes!! Ben benieuwd hoe het afloopt,
william

Subject:

· 
Posted: 19.09.2012 - 15:12  ·  #51
[/quote]

Succes!! Ben benieuwd hoe het afloopt,
[/quote]

Arjanmijnster
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 19.09.2012 - 15:51  ·  #52
heb je geen vrienden bij de politie? :D
william

Subject:

· 
Posted: 19.09.2012 - 17:43  ·  #53
Quote door Arjanmijnster

haha nee. volgens mij vinden ze mij niet lief :(
Arjanmijnster
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 19.09.2012 - 19:28  ·  #54
Bigdog
Administrator
Geslacht:
Homepage: volvov70forum.com
Subject:

· 
Posted: 19.09.2012 - 19:49  ·  #55
Quote door william

Quote door Arjanmijnster

haha nee. volgens mij vinden ze mij niet lief :(

Daar snap ik nou helemaal niets van. :D :D
gillerbee
VolvoV70forum core member
Geslacht:
Leeftijd: 52
Subject:

· 
Posted: 19.09.2012 - 20:52  ·  #56
snap ik allemaal. maar op de manier hoe hij het zegt. ( zal misschien vader instinct zijn of, geen ervaring mee )
kun je gevatte reactie's terug verwachten.

ik mag dan misschien nog wel jong zijn. maar denk dat ik wat meer wegen van europa heb gezien als hij en heb ook genoeg rare dingen mee gemaakt en gezien. ( internationaal chauffeur 5 jaar.

kijk en als hij goed het hele verhaal gaat lezen. komt hij ook tot de ontdekking dat het niet echt valt onder street drifting.

a. ik heb geen gevatte reactie gezien, wel een opmerking dat eenieder zijn eigen mening heeft oid, niks gevats aan..

b. ik ben al bijna 20 jaar touringcarchauffeur (hoewel de laatste 5 jaar bij connexxion) en ben in alle grote en minder grote steden van europa geweest, en niet op industrie terreintjes net buiten de stad dus met je piepkleine ervaring internationaal moet je ook gewoon je mond houden..

c. als jij niet het hele verhaal post, kan ik inderdaad niet weten wat er precies gebeurt is, maar als ik zo lees hoe het je 'overkomen' is, krijg ik dus alleen maar meer het idee dat je dus niet de controle over je auto hebt (terwijl je toch 'al' 6 jaar je rijbewijs heb <_< ), ik bedoel, ik ben nog nooit op een rotonde in een slip geraakt, en rij al helemaal niet in september op winterbanden...

d. vader instinct? ik ben sinds 2 maand voor het eerst vader, dus daar heb ik nog niet echt ervaring mee, maar als je daarmee bedoeld dat ik bezorgd ben over onschuldige slachtoffers, dan heb je helemaal gelijk.... wel eens een auto over iemand heen zien rijden? ik wel...

e. ja natuurlijk heb ik ook dingen gedaan die niet mochten, ik ben inderdaad jong geweest, ben nog steeds een groot kind (heel groot zelfs), maar sinds wanneer is dat een excuus om jouw fouten goed te praten, wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten.... zo gaat het nou eenmaalt

misschien breng ik het wat bot (ben nou eenmaal een twent), maar dan dringt het wellicht door... het is gewoon gevaarlijk punt. je kunt wel denken dat je ervaring hebt, maar die heb je niet, je begint nog maar net....

en nu stop ik echt :D
rkr021
Forumlid.
Geslacht: n/a
Subject:

· 
Posted: 19.09.2012 - 21:08  ·  #57
schijnt dat de politie ook internet heeft en mensen screened als ze op het matje worden geroepen. Deze discussie doet daar voor onze coureur in zijn Formule 940 Williams Volvo geen goed aan...... niet zo heel erg slim dunkt mij. :police:
Google je naam maar eens.
Arjanmijnster
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 20.09.2012 - 08:27  ·  #58
je zou wel eens gelijk kunnen hebben! die agenten zijn ook niet dom!
Silver_R
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 58
Subject:

· 
Posted: 20.09.2012 - 09:41  ·  #59
Quote door william
rotonde waar ca 100 bussen/vrachtwagen 3 kwart rond gaan. week droog weer. deze dag harde regen. wat gebeurt er dan / word het wegdek gld door benzine/olie/rubber.. kent iedereen wel lijkt mij.

kun je wel raden wat er gebeurt met een 940 op winterbanden zonder asr. verlaagd.....? jah dan ga je glijden.

en nee ik ontken niet dat ik het niet mooi vind. ik mag graag effe op een afgelegen industrie terrein een stukje driften.

rotonde waar ca 100 bussen/vrachtwagen 3 kwart rond gaan. week droog weer. deze dag harde regen. wat gebeurt er dan / word het wegdek gld door benzine/olie/rubber.. kent iedereen wel lijkt mij. Je weet dus dat het hier glad kan zijn, rijgedrag niet aangepast neem ik aan?

kun je wel raden wat er gebeurt met een 940 op winterbanden zonder asr. verlaagd.....? jah dan ga je glijden. Ben je zot of zo, in september met winterbanden. Neem me niet kwalijk maar dan vind ik je een slechte chauffeur. Je zou beter moeten weten.
Zeker omdat je overduidelijk weet wat een achterwiel aandrijver doet. En ook omdat je blijkbaar wel vaker drift. Je had het dus kunnen weten.

en nee ik ontken niet dat ik het niet mooi vind. ik mag graag effe op een afgelegen industrie terrein een stukje driften Denk ook niet dat je er alles aan gedaan hebt om 'uit de drift' te komen.

Dus zoals iemand hier al zei, wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten.
En als je dit soort berichten op een forum plaatst, kun je antwoorden verwachten die niet naar je zin zijn. Dat is het risico wat er bij hoort.
Arjanmijnster
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 20.09.2012 - 10:17  ·  #60
Wel leuk! al die meningen die je op zo'n actie krijg! :-)
Iedereen denkt er toch weer anders over, ik moet wel zeggen sinds ik een kleine heb en getrouwd ben, ben ik toch wel voorzichtiger gaan rijden, je gaat dan beseffen in indenken wat er eventueel fout kan gaan! En ik heb toch ook aardig gek gedaan met mijn auto's :bandit:
Ik vind ook dat een gewone S60 net als ik heb niet echt aanspoort tot dergelijke actie's.
En als je zo'n race monster heb zoals William, ja dan word de verleiding denk ik toch wel erg groot!

Selected quotes for multi-quoting:   0