snap ik allemaal. maar op de manier hoe hij het zegt. ( zal misschien vader instinct zijn of, geen ervaring mee )
kun je gevatte reactie's terug verwachten.
ik mag dan misschien nog wel jong zijn. maar denk dat ik wat meer wegen van europa heb gezien als hij en heb ook genoeg rare dingen mee gemaakt en gezien. ( internationaal chauffeur 5 jaar.
kijk en als hij goed het hele verhaal gaat lezen. komt hij ook tot de ontdekking dat het niet echt valt onder street drifting.
a. ik heb geen gevatte reactie gezien, wel een opmerking dat eenieder zijn eigen mening heeft oid, niks gevats aan..
b. ik ben al bijna 20 jaar touringcarchauffeur (hoewel de laatste 5 jaar bij connexxion) en ben in alle grote en minder grote steden van europa geweest, en niet op industrie terreintjes net buiten de stad dus met je piepkleine ervaring internationaal moet je ook gewoon je mond houden..
c. als jij niet het hele verhaal post, kan ik inderdaad niet weten wat er precies gebeurt is, maar als ik zo lees hoe het je 'overkomen' is, krijg ik dus alleen maar meer het idee dat je dus niet de controle over je auto hebt (terwijl je toch 'al' 6 jaar je rijbewijs heb
), ik bedoel, ik ben nog nooit op een rotonde in een slip geraakt, en rij al helemaal niet in september op winterbanden...
d. vader instinct? ik ben sinds 2 maand voor het eerst vader, dus daar heb ik nog niet echt ervaring mee, maar als je daarmee bedoeld dat ik bezorgd ben over onschuldige slachtoffers, dan heb je helemaal gelijk.... wel eens een auto over iemand heen zien rijden? ik wel...
e. ja natuurlijk heb ik ook dingen gedaan die niet mochten, ik ben inderdaad jong geweest, ben nog steeds een groot kind (heel groot zelfs), maar sinds wanneer is dat een excuus om jouw fouten goed te praten, wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten.... zo gaat het nou eenmaalt
misschien breng ik het wat bot (ben nou eenmaal een twent), maar dan dringt het wellicht door... het is gewoon gevaarlijk punt. je kunt wel denken dat je ervaring hebt, maar die heb je niet, je begint nog maar net....
en nu stop ik echt