Leuk idee maar denk niet dat het gaat slagen.
Vele leden hebben niet eens hun volledige info zoals woonplaats en/of naam ingevuld, kentekens onleesbaar gemaakt enz... Duidelijk dat er toch nog sprake is van een bepaalde mate en behoefte aan privacy, met alle respect voor ieders mening...
Verder, wie kan alle auto's en daarbij horende nicknames en pasfoto's onthouden??? ik ga de info echt niet onthouden...
Ik geef op een meeting gewoon iedereen een handje en vraag dan meestal wel de bijhorende nick en auto. Voor mij volstaat dat wel om een leuk babbeltje te maken :friends: ...
Op de weg "herken" je leden wel aan de forumstikker, zover als iemand er gebruik van wil maken.
En over privacy valt verder nog veel te discussiëren, maar ik denk dat je dit als forum (en admins) niet eens wil. Mede om de juridische regelgeving als het om persoonlijke data gaat, of die nu wel of niet door de betreffende leden zelf bekend gemaakt wordt, zul je als beheerder / eigenaar bepaalde garanties moeten leveren dat de info niet verkeerd terecht komt.
Dit wil je je als (vrijwillige) admin gewoon niet op de hals halen naast het extra beheer wat je er mee krijgt.