Zo kwam er een fijne auto in zicht die ik gekocht heb enige weken geleden. Rijd er fijn mee in de rondte zonder noemenswaardige problemen.
Wil ik, omdat ik wel veilig wil rondtuffen, de banden gaan vervangen. Vind ik geen dop voor de slotbouten. Nog geen probleem want linkse dop doet wonderen. Wiel 1 eraf 2 eraf 3 eraf........ maar dan wielslot nr 4. Geen beweging in te krijgen. Doppen stuk gedraaid. andere doppen geleend . deze draaien de wielbout af. Maar wielbout gaat voor geen mm.
Lasapparaat erbij en wielbout erop gelast. geen beweging. Mijn vermoeden is dat de wielbout er scheef inzit. Uiteindelijk breekt de opgelaste wielbout en niet de las. Wie o wie zou mij nu de gouden tip kunnen geven hoe nu verder te gaan. Ben wel ongeduldig. profiel is minder dan 1.5 mm. Wil niet door de mannen in zwart met geel worden aangehouden en bekeurd worden.
Deze mensen in hun nieuwe outfit kosten mij al te veel per jaar.
Ik sta open voor suggesties en robin hoods die mij uit de brand kunnen helpen.
Auto staat in provincie Utrecht en werk in Adam....
Wil ik, omdat ik wel veilig wil rondtuffen, de banden gaan vervangen. Vind ik geen dop voor de slotbouten. Nog geen probleem want linkse dop doet wonderen. Wiel 1 eraf 2 eraf 3 eraf........ maar dan wielslot nr 4. Geen beweging in te krijgen. Doppen stuk gedraaid. andere doppen geleend . deze draaien de wielbout af. Maar wielbout gaat voor geen mm.
Lasapparaat erbij en wielbout erop gelast. geen beweging. Mijn vermoeden is dat de wielbout er scheef inzit. Uiteindelijk breekt de opgelaste wielbout en niet de las. Wie o wie zou mij nu de gouden tip kunnen geven hoe nu verder te gaan. Ben wel ongeduldig. profiel is minder dan 1.5 mm. Wil niet door de mannen in zwart met geel worden aangehouden en bekeurd worden.
Deze mensen in hun nieuwe outfit kosten mij al te veel per jaar.
Ik sta open voor suggesties en robin hoods die mij uit de brand kunnen helpen.
Auto staat in provincie Utrecht en werk in Adam....