Ik heb nu 2 tanks leeg gereden in mijn V70 2.5T AWD automaat met 260dkm op de teller, maar kom niet onder het verbruik van 1 op 6,5.
Heeft iemand hier enige ervaring mee?
Met andere woorden is dit absurd of kan dat i.c.m. automaat en AWD?
Rijd gecombineerd stadsverkeer en niet echt veel snelweg kilometers.
Moet er van de zomer mee naar Italië, maar hoop dan wel dat het verbruik wat gunstiger uit gaat pakken. De auto heeft ook cruise-control dus dat moet op de snelweg toch wel helpen hoop ik.
Hoe kan ik merken dat de auto in zijn lock-up schakelt? En volgens mij zit er rechts boven de automaat-hendel ook een schakelaar waar shift-lock op staat, wat is de functie hiervan, kan ik daarmee de lock-up uitschakelen of zoiets of dat ik geen keuze kan maken qua schakelpatroon?
Alvast bedankt
Maurits
Heeft iemand hier enige ervaring mee?
Met andere woorden is dit absurd of kan dat i.c.m. automaat en AWD?
Rijd gecombineerd stadsverkeer en niet echt veel snelweg kilometers.
Moet er van de zomer mee naar Italië, maar hoop dan wel dat het verbruik wat gunstiger uit gaat pakken. De auto heeft ook cruise-control dus dat moet op de snelweg toch wel helpen hoop ik.
Hoe kan ik merken dat de auto in zijn lock-up schakelt? En volgens mij zit er rechts boven de automaat-hendel ook een schakelaar waar shift-lock op staat, wat is de functie hiervan, kan ik daarmee de lock-up uitschakelen of zoiets of dat ik geen keuze kan maken qua schakelpatroon?
Alvast bedankt
Maurits