Leonium,
Er zit wel degelijk veel verschil in verbruik! En als je een diesel hebt kun je behoorlijk mee met deze relatief lage toeren. Mijn T5 pikt dat echter niet haha. Die houd er echt niet van om onder de 3000 toeren, bij warme motor, geschakeld te worden. Ik ben wat dat betreft een wisselende rijder. Ik vind het af en toe heerlijk om eens even goed door te rijden en dan juist weer lekker cruisen. Met je stelling ben ik het eens. Maar ja, een voordelige auto is een Volvo 5 cilinder nu eenmaal niet! En als je met het oog op superzuinig rijden deze auto koopt en er al je voorzieningen en comfort op uitschakelt, ben je voor mij echt niet wijs en geen Volvo waardig! Gelukkig zijn er veel mensen die van hun Volvo houden! Net als jij trouwens. Eco Tuning kan inderdaad zuiniger verbruik ter weeg brengen. Zeker het overwegen waard en de Volvo..... Die wordt daar niet slechter van! Elke keer op de laatste druppel benzine thuiskomen echter wel!
Groetjes,
Tristan
Er zit wel degelijk veel verschil in verbruik! En als je een diesel hebt kun je behoorlijk mee met deze relatief lage toeren. Mijn T5 pikt dat echter niet haha. Die houd er echt niet van om onder de 3000 toeren, bij warme motor, geschakeld te worden. Ik ben wat dat betreft een wisselende rijder. Ik vind het af en toe heerlijk om eens even goed door te rijden en dan juist weer lekker cruisen. Met je stelling ben ik het eens. Maar ja, een voordelige auto is een Volvo 5 cilinder nu eenmaal niet! En als je met het oog op superzuinig rijden deze auto koopt en er al je voorzieningen en comfort op uitschakelt, ben je voor mij echt niet wijs en geen Volvo waardig! Gelukkig zijn er veel mensen die van hun Volvo houden! Net als jij trouwens. Eco Tuning kan inderdaad zuiniger verbruik ter weeg brengen. Zeker het overwegen waard en de Volvo..... Die wordt daar niet slechter van! Elke keer op de laatste druppel benzine thuiskomen echter wel!
Groetjes,
Tristan