Beste plek om onderdelen te kopen?

Jermaine1987
Forumlid.
Geslacht: n/a
Subject:

Beste plek om onderdelen te kopen?

· 
Posted: 04.08.2017 - 09:56  ·  #1
Hi! Ik wil wat kleine dingen aanpassen in mijn S60, Zoals (geen idee hoe het heet) inlay bij de deuren, bij de deur hendel zeg maar...
Ik heb dit nu zwart en is wat beschadigd en ik zit eraan te denken om dit zilver te kopen,
maar ik kan het niet echt vinden, op Winparts bijv. bieden ze het niet aan en ik hoopte dus eigenlijk dat jullie een site kennen waar ze veel verschillende onderdelen verkopen?

Hier een foto van wat ik wil vervangen.
http://imgur.com/a/TnvWt
FlorianBos
Forumlid.
Geslacht:
Subject:

Re: Beste plek om onderdelen te kopen?

· 
Posted: 04.08.2017 - 10:27  ·  #2
Onderdelenlijn.nl, Een website waar veel sloperijen hun onderdelen opzetten. Je kan hier vast wel wat vinden, volgens mij zijn de onderdelen die jij bedoelt sierlijsten??
Walterj
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 54
Subject:

· 
Posted: 04.08.2017 - 10:29  ·  #3
Dit is geen slijtagedeel en is dus niet bij de onderdelensites te vinden. Je zult de demontage bedrijven moeten bellen, of nieuw bij de dealer. Of marktplaats in de gaten houden.
Ik heb ze gespoten met velgenlak zilver en ziet er heel mooi uit. Er is 1 maar, bepaalde modellen hebben een rubberactige laag er op zitten, die moet er af voor het spuiten, en dat is een vreselijke pokkeklus.
De makkelijkste om te spuiten zijn met de houtlook.
Wrappen met brushed silver foil kan ook, maar daar moet je wel vaardigheid in hebben.
Jermaine1987
Forumlid.
Geslacht: n/a
Subject:

· 
Posted: 04.08.2017 - 12:19  ·  #4
He, bedankt beide! En ja het is idd met een rubberachtige laag erop! En daarop spuiten kan niet echt dan idd hehe. (behalve als je alles verwijderd)
En wrappen is van dit soort dingen wel "makkelijk" vanwege dat het niet een te complexe vorm is.
Ik ga even kijken op de site!

Selected quotes for multi-quoting:   0