ik heb met de zoekfunktie naar bigas gezocht maar niks .wie kan me raad geven prins is bekent en hoor ik veel goed van.maar deze man van meenen beveelt het merk bigas aan omdat volgens hem dit moderner is en 2 procent benzine mee inspuit voor klepsmering .wwet het niet maar volgens mij prijzen ze aan waar ze het meetste op verdienen .maar ik hoor van deze man vanmeenen niks dan goed mvg Raf
De prijs voor de installatie bedraagt 2000 euro, voor uw Volvo V70 van 1999.
Er kan een tank gemonteerd worden van ongeveer 80 liter in de plaats van het reserewiel. Installatie is van het merk Bigas SGIS PLUS. Prijs is inclusief kleppensmeersysteem. Er kan eveneens een installatie gemonteerd worden van Prins of BRC (prijs blijft dezelfde).
De inbouw duurt 2 werkdagen, en u krijgt een gratis vervangwagen tijdens de montage. Het spruitstuk wordt door ons gedemonteerd om de injectoren de monteren.
De prijs voor de installatie bedraagt 2000 euro, voor uw Volvo V70 van 1999.
Er kan een tank gemonteerd worden van ongeveer 80 liter in de plaats van het reserewiel. Installatie is van het merk Bigas SGIS PLUS. Prijs is inclusief kleppensmeersysteem. Er kan eveneens een installatie gemonteerd worden van Prins of BRC (prijs blijft dezelfde).
De inbouw duurt 2 werkdagen, en u krijgt een gratis vervangwagen tijdens de montage. Het spruitstuk wordt door ons gedemonteerd om de injectoren de monteren.