Bij koude start veel rook wit,blauw, stotterd en houd in.

richarddehaan
Forumlid.
Geslacht:
Subject:

Re: Bij koude start veel rook wit,blauw, stotterd en houd in.

· 
Posted: 24.08.2012 - 20:17  ·  #16
nog niet kunnen genieten, nokkenas versteller is nu weer goed maar auto houd zich nu in er is vermogen verlies niet veel maar technicus is niet te vreden. Nokkenas sensor wordt nu ook vervangen want deze meet bij elke verstelling buiten de 30 en 60 %. Auto staat op tijd zelf ook gezien via de PC, lijkt er op dat ik 2 problemen heb met de volvo iemand een idee. Trubo is goed zal wel iets griepligs wezen.
RonV70
Forumlid.
Geslacht: n/a
Subject:

hoe is dit nu afgelopen ?

· 
Posted: 10.03.2015 - 00:17  ·  #17
hallo,

Ik heb hetzelfde probleem. koude start altijd slecht. Soms ook met slecht stationair lopen en roken. Ga je rijden of start je voor de 2e keer is er geen probleem meer

Ik denk aan temperatursensor maar welicht ook aan de koppakking

Dus hoe is dat bij jou afeglopen ?
TPR Powerflush
Forumsponsor
Geslacht: n/a
Subject:

· 
Posted: 10.03.2015 - 09:59  ·  #18
Ik wil me nergens mee bemoeien, maar dit draadje is uit 2012, ik vraag me af of hij de wagen nog wel heeft... er is ook geen afloop vermeld..
Trouwens, zonder model, bouwjaar,motortype zal niemand je een zinnig antwoord kunnen geven op de vraag.
We zijn geen helderzienden...
vrolijk nootje
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 41
Subject:

· 
Posted: 10.03.2015 - 16:29  ·  #19
MAARRRRRRRR...

wel kudo's voor het gebruiken van de zoekfunctie, kun je natuurlijk niet van iedereen zeggen..

Ik zou zeggen: stel je even voor in het daarvoor bestemde topic en vermeld in de toekomst idd even om welk model/motor/bouwjaar het gaat, dan ben je meestal sneller geholpen ;)

Selected quotes for multi-quoting:   0