Nu heb ik hier recent een bericht geplaatst over het simpel verlagen van mijn S60. Nu vond ik een schroefset wat te ver gaan maar nadat een maatje van mij dit weekend nieuwe Bilstein veerpoten en Veren had gemonteerd icm met de bovenste motorsteun, zijn er bij hem heel wat trillingen verdwenen, iets waar ik al een hele tijd last van heb. 1 ding is zeker, het licht hem niet aan de velgen, heb nu 18 inch Pegasus die gebalanceerd zijn maar toch blijf ik last hebben van trillingen. Die dan weliswaar niet constant zijn maar alsnog, ze zijn er wel en op de snelweg is het genoeg om de passagiersstoel te doen trillen.
Nu heb ik wat gelezen over een de 'Bilstein B12'. Heb er veel goede dingen over gelezen maar aangezien ik niet helemaal bekend ben in de schroefset wereld heb ik toch nog wat vragen en hopelijk zijn er mensen die hier ervaring mee hebben.
-Momenteel staat de achterkant 20mm hoger dan de voorkant zonder lading, iets wat ik graag gelijk wil hebben, is dit te realiseren met de B12 kit?
-Hoe zit het met het comfort, het deinen in de bochten waardoor het net voelt alsof ik in een olietanker vaar en hoe zit het met het aanlopen in de wielkasten met en zonder lading. Als ik op vakantie ben gaat er nog wel eens wat mee namelijk.
-Ik wil niet dat het een heuze tokkie-mobiel wordt, oftewel, dat de auto plat op zijn (grof gezegd) mond ligt. Kan ik zelf de rijhoogte bepalen?
Is deze klus makkelijk zelf te doen mits je het juiste gereedschap hebt, ik ben in bezit van assteunen, krik, dop- en steeksleutels maar een veerspanner heb ik (nog) niet.
(foto is voor hoe het er nu uitziet, heb de velgen er pas sinds dit weekend op en is dus nog niet heel duidelijk te zien, meer foto's zullen volgen)
Nu heb ik wat gelezen over een de 'Bilstein B12'. Heb er veel goede dingen over gelezen maar aangezien ik niet helemaal bekend ben in de schroefset wereld heb ik toch nog wat vragen en hopelijk zijn er mensen die hier ervaring mee hebben.
-Momenteel staat de achterkant 20mm hoger dan de voorkant zonder lading, iets wat ik graag gelijk wil hebben, is dit te realiseren met de B12 kit?
-Hoe zit het met het comfort, het deinen in de bochten waardoor het net voelt alsof ik in een olietanker vaar en hoe zit het met het aanlopen in de wielkasten met en zonder lading. Als ik op vakantie ben gaat er nog wel eens wat mee namelijk.
-Ik wil niet dat het een heuze tokkie-mobiel wordt, oftewel, dat de auto plat op zijn (grof gezegd) mond ligt. Kan ik zelf de rijhoogte bepalen?
Is deze klus makkelijk zelf te doen mits je het juiste gereedschap hebt, ik ben in bezit van assteunen, krik, dop- en steeksleutels maar een veerspanner heb ik (nog) niet.
(foto is voor hoe het er nu uitziet, heb de velgen er pas sinds dit weekend op en is dus nog niet heel duidelijk te zien, meer foto's zullen volgen)
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).