bij mij zitten er dit soort lampjes achter de makeup spiegel. Wie heeft een goede link naar wat LED versies hiervan, ongeveer 36-38mm lang. (ebay of ali).
Is een oud topic maar de mensen die LED hebben in het interieur zijn die nog steeds tevreden?
Wil ze ook hebben en voor de DS3 van mijn eega, want die binnenverlichting daar is drama.
Maar ben erg bang voor de nagloei LED's.... wie weet waar de goede te koop zijn? Of gewoon gokken via ali of ebay?
heb deze er nu in zitten en geven erg veel licht https://www.ebay.nl/itm/31mm-3…2749.l2649 passen er net mooi in ff opletten met de afmeting zijn niet allemaal gelijk voeteinde is korter als die in het plafond zitten volgens mij
Ruim anderhalf jaar heb ik er nu led inzitten. Werkt prima.
Let wel op de versie dat die geschikt is voor canbus systemen (zoals in de Volvo). Anders krijg je allerlei rare effecten, zoals blijven branden, nagloeien etc.
Meestal staat het op de site bij de goede lampjes er wel bij of ze geschikt zijn voor canbus.
Ik heb bij mn S80 ook alle interieurleds vervangen voor LED (behalve die van de makeup spiegel). Werkt prima, zonder nagloeien oid. Heb voor warmwitte gekozen, want ik houd niet van de xenon look in mn auto. En ze dimmen ook netjes voordat ze uitgaan.