Ik heb gisteren al gebruik gemaakt van de "Black Friday" actie op auto-onderdelen24.nl. Ik heb niet de ervaring dat de prijzen waren gestegen. Ik hield ze al een tijdje in de gaten. Zie onder de foto van het overzicht wat ik heb bijgehouden.
Ik wil er wel bij zeggen dat ik er nog niet helemaal gerust op ben. Ik heb de delen op 23-11-2017 gekocht om 00:58uur. Het lijkt mij dan toch wel dat er tijd genoeg zou moeten zijn om mijn bestelling te kunnen verwerken, zodat ik die in mijn orderoverzicht kan zien. Maar nu vrijdag 24-11-2017 20:36uur is de order nog steeds niet zichtbaar. Ik heb de onderdelen via de app gekocht dan kreeg je namelijk 1% extra korting, dus totaal 24% korting. Maar zoals gezegd er nog niet helemaal gerust op, de bestelling is namelijk niet zichtbaar in account overzicht. En in de email met de bevestiging van de bestelling staat namelijk "Deze orderbevestiging informeert u alleen dat uw bestelling ontvangen is. Het betekent niet dat we het aanbod aanvaarden en het is geen contract. Het ontvangen van de volgende bevestiging van uw e-mail (bevestiging van bestelling verzending) betekent sluiten van een koopovereenkomst". Dit staat overigens bij een vorige bestelling ook in de email.
Voor de duidelijkheid, de bestelling is betaald. En alle door mij bestelde onderdelen waren op voorraad (en staan ook allemaal op de bevestigings email vermeld).