Quote door Piet_piraat
Ik heb er indertijd ook naar gekeken, maar vind het nog vrij prijzig voor wat plastic. Ben met plastidip aan de slag gegaan op de originele grille. Haalt het niet bij een blokjesgrille, maar voor 1/100e van het geld...
Snap ik. Het is objectief gezien ook heel prijzig voor een stuk plastic.
Ik bekijk het van de andere kant - ik heb/had een budget voor een auto. Ik wil van die auto een beetje een hobby-ding maken - ik heb een ding met Volvo, en ik heb een projectje nodig om mijn hersenen bezig te houden, tv kijken is niet zo mijn ding
Ik heb "de auto van mijn dromen" (Gewoon een leuke V70 Summum uit 2006) kunnen kopen met nog een substantiele rest van mijn budget over, dus ik zit in de positie dat ik de rest van mijn budget kan/wil uitgeven aan wat serieus (niet direct nodig) onderhoud (distributieriem, grote beurt, carter ventilatie, oliedruk herstel, waste gate afstelling, ...) en dan is er nog een beetje over voor accessoires - een grille, een 2Din touchscreen installatie... en dan later misschien weer eens een Raka Rör RVS uitlaat.
Soit, 200 euro voor een grille is een boel geld.
Aan de andere kant, als ik elke dag naar m'n auto kijk met een grijns op m'n gezicht voor de prijs van 2 avonden niet de kroeg in gaan - tja...