Hallo, op mijn V70 staat intussen 220.000 op de teller. Sinds een paar weken voel ik, vooral bij het wegrijden, een soort van bonkend gevoel/geluid wat van midden/achter komt. Ik dacht of denk dat het of de geartronic bak is of iets in het onderstel/aandrijflijn. Als ik bijv een haakse bocht neem en ik geef koppel dan voel en hoor ik een doffe bons. Het voelt rot aan want is duidelijk iets wat er niet hoort te zijn en er ook nooit was. Het gekke is; het is er niet altijd. Soms loopt hij gewoon als vanouds soepel. Ik kan het ook niet forceren door bijv expres bochten te nemen en daarna op het gas te gaan of door handmatig op en af te schakelen. Het gebeurt gewoon soms wel en soms niet. Iemand een idee in welke richting ik moet zoeken?
Ik heb op 25 juli een afspraak bij Goos in Breda om de bak te laten spoelen, dat is bij mijn weten nog nooit gedaan. Nu als hij daar toch staat dan kan ik hem meteen op dat geluid wijzen en dan hopelijk met hulp van hier de juiste richting op zodat hij niet de van alles uit elkaar hoeft te halen of met een verhaal komt wat niet klopt.
Alvast bedankt!
Ik heb op 25 juli een afspraak bij Goos in Breda om de bak te laten spoelen, dat is bij mijn weten nog nooit gedaan. Nu als hij daar toch staat dan kan ik hem meteen op dat geluid wijzen en dan hopelijk met hulp van hier de juiste richting op zodat hij niet de van alles uit elkaar hoeft te halen of met een verhaal komt wat niet klopt.
Alvast bedankt!