Vandaag bij de fysio...op de loopband lopen met heel veel ondersteuning met mijn armen...dacht ff kijken als ik er heel weinig kracht in breng
Dat ging goed...hmmm ff op de slechte kant staan...ook dat ging goed,fysiotherepeut kwam met krukken dus ff ondersteunend lopen met contact aan de grond...ging ook goed dus ik dacht WTF krukke los en lopen🥳🥳🥳 gewoon 4 meter los gelopen....gaan de goeie kant op,eindelijk.
Zonet ingeschreven voor de nijmeegse vierdaagse.
Goed bezig! En hou lekker die humor erin In ieder geval meer vooruitgang dan mijn achterbuurman, die denk ik nooit meer goed kan lopen nadat ze een tumor uit zijn ruggemerg hebben gehaald. Hij heeft wel met 1 ding geluk: zijn auto, een Mercedes SLK waar hij heel gek op is, heeft een automaat en mag op kosten van de WMO worden omgebouwd naar handbediening van gas en rem. De invalidenparkeerplek op kenteken is al een feit. Motorrijden zal hij nooit meer kunnen, maar hij kan in ieder geval nog genieten van open rijden in een tweezitter.
Humor is een goed medicijn,ik mag me gelukkig prijzen met de voortgang.
Vanmorgen me tijdelijke invalide parkeerkaart opgehaald...ga ik hem gebruiken?! Ik ga er i.i.g.geen misbruik van maken zijn vele ergere gevallen die echt een P nodig hebben.
En.....niet vergeten always look on the bright side of life
Vanmorgen me tijdelijke invalide parkeerkaart opgehaald...ga ik hem gebruiken?! Ik ga er i.i.g.geen misbruik van maken zijn vele ergere gevallen die echt een P nodig hebben.
Niet te hard zijn voor jezelf, die parkeerkaart geven ze echt niet zomaar af.
Je gevoel voor humor heeft in ieder geval geen deuk opgelopen....
Mijn humor werd vandaag niet in dank afgenomen..kwam thuis van de fysio, mijn vrouw en een vriendin zaten vrolijk aan tafel,loop met mijn kniestep voorbij met mijn krukken die ik meegenomen had uit de gang.
Mijn pokerface op triest gezet en vroegen wat er aan de hand was...ik met bibberige stem zei niks laat me nou maar terwijl ik me omdraaide en zo zonder krukken op de grond naar haar toe liep.....surprise🥳🥳 kreeg nog net geen klap voor me kanis,maar wat was ze blij....
Ach da,s mijn humor.