Ondertussen 2 maanden verder....het gaat met stapjes vooruit,lopen gaat redelijk goed en nog steeds 2xper week fysio.
Aantal keer mee geweest als bijrijder maar morgen ga ik op eigen initiatief een dag werken in me uppie...aangepast ritje met vracht bakstenen voor GB retour naar A,dam.
Is alles dan weer spic en span?!? nee helaas,voet is nog steeds pijnlijk...volgende week naar een
podotherapeut voor aangepaste zool.
De afhandeling is nog steeds gaande maar ik heb de tijd.
even een kleine update....werken gaat prima,waarschijnlijk vanaf volgende week van 2 naar 3 dagen werken.
Heb nu orthopedische zooltjes en van de week een goed paar veiligheidsschoenen aangeschaft en loopt redelijk goed.
fysio gaat onverminderd door 2x per week.
Zo....ff een kleine update.
Hoe staat het ervoor na al die maanden?!? Er staat weer een operatie in de planning helaas,enkele tenen staan behoorlijk scheef en dat geeft pijn bij het lopen.
Volgens de chirurg zijn enkele pezen te strak gespannen bij het recht zetten van de botten.
Word weer een weekje of 6 in het gips🥳🥳🥳
Oja,een ortopedische schoen is in de maak,de steunzolen die eerder waren gemaakt door een lokale steunzolen charlatan zijn verdwenen in de kliko.
Poeh, je bent nu toch al weer een kleine 2 jaar zoet met die voet.
Aan de andere kant: ooit schreef je dat de voet er misschien af moest.
In dat perspectief klinkt "operatie om tenen recht te zetten" nog niet zo verkeerd.
En ja, WEER 6 weken gips...daar zit je natuurlijk niet op de wachten.
Veel sterkte ermee.