botsing met heftruck

 
 
 
 
 
Barre gaander
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Pyongyang
Leeftijd: 100
Berichten: 1548
Geregistreerd: 10 / 2017
Subject:

Re: botsing met heftruck

 · 
Posted: 20.01.2023 - 11:34  ·  #91
Tijdens ziekenhuis opname kreeg ik 3x per dag de snel werkende en s,avonds voor de nacht de lang werkende.
Bij de eerste consult in t ziekenhuis, waar ik woon,kreeg ik tramadol 50mg. en bij het tweede consult weer oxycodon 5mg smelttabletten en naproxen en maagbescherming.
Kortom...zooitje troep.
Een dagboek bijhouden🤔🤔 da,s een prima idee...👍👍
flevodirk
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Zeewolde
Leeftijd: 54
Berichten: 1630
Geregistreerd: 08 / 2015
Subject:

Re: botsing met heftruck

 · 
Posted: 21.01.2023 - 15:53  ·  #92
Brrr. inderdaad liever zo min mogelijk medicijnen, maar helaas lukt dat niet altijd. Ik was toen erg blij met die sterke pijnstillers, wat dat betekende enkele uren slaap. (Sindsdien ben ik erg dankbaar voor een normale nachtrust, echt waar!) Ik heb wel wat herkenning; had ook die VAC pomp na dat verkeersongeluk + de huidtransplantatie daarna en je pijnstillers voor de hernia van 2021... Echt het beste gewenst man; er is licht aan de horizon hoor!

Ik heb trouwens ook wel fouten gemaakt met pijnstiller combi's, wou een keer zo graag slapen dat ik een slaappil (valium) had genomen + de gebruikelijke oxycodon en een borrel om het af te maken! Schijnt een dodelijke combinatie te zijn! Wist ik veel... ik werd gek van de pijn en wou iets aan nachtrust!

Zoals je ziet leef ik nog, onkruid... Nogmaals, er is hoop, ik ben ook er boven op gekrabbeld, zowel na het verkeersongeluk als na de hernia. Ik sport nog steeds regelmatig (kickboxen en indoor skiën - dus vrij pittig) en maak in de zomer lange wandelingen in de bergen, ik hoop dus ook voor jou een "full recovery" en dan weer lekken in je V rijden.
Barre gaander
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Pyongyang
Leeftijd: 100
Berichten: 1548
Geregistreerd: 10 / 2017
Subject:

Re: botsing met heftruck

 · 
Posted: 03.02.2023 - 23:16  ·  #93
Kreeg vandaag de specificatie van Achmea...duur ritje met de ambu....784,-€ +76,-€ km.vergoeding.
Bergman
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Amsterdam
Leeftijd: 34
Berichten: 116
Geregistreerd: 11 / 2021
Subject:

Re: botsing met heftruck

 · 
Posted: 03.02.2023 - 23:49  ·  #94
Ja dat is mij al snel bekend geworden, mensen bellen te pas en onpas 112 voor een ambu.
Maar als dat je eigen risico is, terwijl het om iets niet levensbedreigends gaat (of echt ernstig) dan is het een duur ritje...
Jeroen
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Veendam
Leeftijd: 38
Homepage: o550.nl
Berichten: 3359
Geregistreerd: 09 / 2009
Subject:

Re: botsing met heftruck

 · 
Posted: 04.02.2023 - 00:31  ·  #95
Mja dure taxi, denk dat die vliegende taxi nog een 0 er achter mag doen.
Maar Jos is wel door zijn eigen risico heen nu. Of mag je voor dit kalenderjaar gelijk weer aftikken?
Kan je waarschijnlijk nog wel verhalen op de tegenpartij ook.

Ik was december 2020 onderuit gegaan met de speed pedelec, mocht me even melden bij de MRI scanner.
Anderzorg bleef me maar stalken met brieven, of er een tegenpartij was op wie ze de 'schade' konden verhalen. Nee die is er niet, gewoon betalen jullie!!
brinkie
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Leeftijd: 54
Berichten: 2296
Geregistreerd: 06 / 2017
Subject:

Re: botsing met heftruck

 · 
Posted: 04.02.2023 - 10:31  ·  #96
Dat eigen risico is nog niet eens zo erg voor mij, dat gaat er onderhand elk jaar wel doorheen. Ik heb te maken met niet-gecontracteerde zorg en dan krijg je behalve je eigen risico ook nog eens een stevige eigen bijdrage, want de zorgverzekeraar bepaalt wat zij een normaal tarief vinden en vergoeden daar vervolgens maar een percentage van. Gelukkig heeft de zorgverlener in kwestie voor 2023 wel een contract.
En dan wil ik het nog niet eens hebben over medicijnen, want de goed werkende merkvariant wordt uiteraard niet volledig vergoed, alleen een generieke variant die meer bijwerkingen heeft en ook niet altijd verkrijgbaar is.
Ik houd intussen wel een dagboek bij voor die medicijnen, wanneer ingenomen, hoe lang ze werken en wat de bijwerkingen zijn.
Barre gaander
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Pyongyang
Leeftijd: 100
Berichten: 1548
Geregistreerd: 10 / 2017
Subject:

Re: botsing met heftruck

 · 
Posted: 04.02.2023 - 10:33  ·  #97
Quote door Jeroen

Mja dure taxi, denk dat die vliegende taxi nog een 0 er achter mag doen.
Maar Jos is wel door zijn eigen risico heen nu. Of mag je voor dit kalenderjaar gelijk weer aftikken?



Mijn eigen risico is nog intakt als ik in mijn gegevens kijk....krijg nu een rekening of ik ff 401 euro wil betalen...kopie ervan is al bij mijn letsel advocaat.
olaf
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Biddinghuizen
Berichten: 1918
Geregistreerd: 01 / 2010
Subject:

Re: botsing met heftruck

 · 
Posted: 04.02.2023 - 10:37  ·  #98
Ach ik vind dat nog wel meevallen , mijn ambu tochtje , 10 jaar geleden was 48000E . en duurde 2uur en 45 min .
Bergman
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Amsterdam
Leeftijd: 34
Berichten: 116
Geregistreerd: 11 / 2021
Subject:

Re: botsing met heftruck

 · 
Posted: 04.02.2023 - 10:43  ·  #99
Quote door brinkie

Dat eigen risico is nog niet eens zo erg voor mij, dat gaat er onderhand elk jaar wel doorheen. Ik heb te maken met niet-gecontracteerde zorg en dan krijg je behalve je eigen risico ook nog eens een stevige eigen bijdrage, want de zorgverzekeraar bepaalt wat zij een normaal tarief vinden en vergoeden daar vervolgens maar een percentage van. Gelukkig heeft de zorgverlener in kwestie voor 2023 wel een contract.
En dan wil ik het nog niet eens hebben over medicijnen, want de goed werkende merkvariant wordt uiteraard niet volledig vergoed, alleen een generieke variant die meer bijwerkingen heeft en ook niet altijd verkrijgbaar is.
Ik houd intussen wel een dagboek bij voor die medicijnen, wanneer ingenomen, hoe lang ze werken en wat de bijwerkingen zijn.


Ik heb deze week dus geleerd dat je je aanvullende verzekering en basis verzekering los van elkaar bij verschillende aanbieders kan afsluiten, wisten jullie dat?

Op die manier kan je soms best een mooie combinatie maken voor wat je persoonlijk nodig hebt!
olaf
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Biddinghuizen
Berichten: 1918
Geregistreerd: 01 / 2010
Subject:

Re: botsing met heftruck

 · 
Posted: 04.02.2023 - 12:01  ·  #100
Quote door Bergman

Quote door brinkie

Dat eigen risico is nog niet eens zo erg voor mij, dat gaat er onderhand elk jaar wel doorheen. Ik heb te maken met niet-gecontracteerde zorg en dan krijg je behalve je eigen risico ook nog eens een stevige eigen bijdrage, want de zorgverzekeraar bepaalt wat zij een normaal tarief vinden en vergoeden daar vervolgens maar een percentage van. Gelukkig heeft de zorgverlener in kwestie voor 2023 wel een contract.
En dan wil ik het nog niet eens hebben over medicijnen, want de goed werkende merkvariant wordt uiteraard niet volledig vergoed, alleen een generieke variant die meer bijwerkingen heeft en ook niet altijd verkrijgbaar is.
Ik houd intussen wel een dagboek bij voor die medicijnen, wanneer ingenomen, hoe lang ze werken en wat de bijwerkingen zijn.


Ik heb deze week dus geleerd dat je je aanvullende verzekering en basis verzekering los van elkaar bij verschillende aanbieders kan afsluiten, wisten jullie dat?



Op die manier kan je soms best een mooie combinatie maken voor wat je persoonlijk nodig hebt!








Ik zie dat als een slecht plan , en vragen om een eeuwig gesteggel over wie of wat er betaald moet worden , je loopt het risico , dat bepaalde zaken , dubbele dekking hebben of dat het afgeschoven wordt naar de andere verzekering , dan zal je alles tot de kleine lettertjes moeten uitzoeken .
Bolbo
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Spanje (Oviedo)
Berichten: 4290
Geregistreerd: 09 / 2016
Subject:

Re: botsing met heftruck

 · 
Posted: 06.02.2023 - 09:50  ·  #101
Ik ben als emigrant bepaald geen ervaringsdeskundige, maar als ik me niet vergis is per dit jaar toch de basisverzekering overal hetzelfde, en hetzelfde geprijsd? Dan heeft twee losstaande verzekeringen (met idd risico's zoals hierboven beschreven) enkel een risico tot gedoe, en geen meerwaarde.
Barre gaander
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Pyongyang
Leeftijd: 100
Berichten: 1548
Geregistreerd: 10 / 2017
Subject:

Re: botsing met heftruck

 · 
Posted: 15.02.2023 - 19:11  ·  #102
Zo even een kleine update..
Vanmiddag een afspraak in het rode kruis,de wond zag er in onze ogen slecht uit...was de top laag van n soort dunne korst😂...dat weggehaald hebbend kwam er mooie genezen huid tevoorschijn met nog een heel klein gaatje.
Aan de zijkant zat nog een hechtpen en die werd er met een tang uitgetrokken 😱 he he wat had ik daar een last van.
Op naar de radiologie voor n foto...en weer terug voor de beoordeling...er zit er nog eentje dwars in,te bereiken via dat kleine gaatje...niet dus,kreeg m niet te pakken dus volgende week operatie nummero 6.
De binnenkant zag er niet goed uit na 8 weken,de chirurg was heel sceptisch en overweegt om de boel weer open te gooien nadat de huid goed genezen is.
Op mijn vraag of ik eind mei vakantie kan plannen kreeg ik heel stellig een Nee te horen.Ik moest blij zijn dat ik mijn voet nog had en dat het nog een lange weg gaat worden....en tja,na alle ellende werd t allemaal ff teveel 😢😢
Ging er met n goed gevoel heen,2weken terug zei n ander nog..volgende afspraak loopgips,niet dus.
Word vervolgd.
Ghetto Bassie
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Hoeksche Waard
Leeftijd: 44
Berichten: 117
Geregistreerd: 10 / 2022
Subject:

Re: botsing met heftruck

 · 
Posted: 15.02.2023 - 19:23  ·  #103
Dat zijn toch ff mindere berichten, sterkte en succes met het herstel.
WillemV
Supporting Member
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 723
Geregistreerd: 01 / 2021
Subject:

Re: botsing met heftruck

 · 
Posted: 15.02.2023 - 19:28  ·  #104
Tjonge jonge, dit is echt een herstel met up’s en down’s. Heel veel sterkte.
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39874
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: botsing met heftruck

 · 
Posted: 15.02.2023 - 19:50  ·  #105
Oei, dat is een flinke tegenvaller Jos.
Aan de andere kant, als ze je vertellen dat je blij mag zijn dat je je voet nog hebt, zegt ook wel iets.
Maar ja, het blijft naadje.
Sterkte kerel.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0