Ik heb gisteren ook mijn bovenste motorsteun vervangen; zoals je op de pic ziet; de oude was echt versleten; het middenstuk kwam zelfs los van het ronde buitenstuk; echt een verdrogings-/ouderdoms breuk; de nieuwe ging er lastig in; die rubbers zijn natuurlijk altijd weer NET iets te groot; dus ik heb ff 2 blokkies hout gemaakt met uitsparingen voor 't nr buitenstekende gedeelte v/h rubber, toen een lange bout erdoorheen, en hem dan erin persen nadat ik de zaak goed glibberig had gemaakt met wasmiddel, toen ging het...pffff...zo snel als die oude eruit was, zo lang duurde 't voordat de nieuwe erin zat...vlg week wil ik nog bougies vervangen en de verdeelkap/rotor, dat heb ik al liggen...luchtfilter was nog erg schoon; dat hoef ik niet te vervangen, en dan nog de 2 nwe voorbanden en de oliewissel/filter, en dan moet tie 't maar doen op weg nr Frankrijk...
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).