Zoals in de titel vermeld: de bovenste motorsteun is aan vervanging toe. Nu heb ik het idee dat de standaard motorsteun daar vrij kwetsbaar op is, dus iets stevigers kan geen kwaad volgens mij, vooral gelet op het vele stadsverkeer dat ik rij (optrekken/stilstaan/vice versa, dus veel kantelen) Ik denk wel dat de andere ophangingspunten het zwaarder voor de kiezen krijgen en dus eerder stuk zijn. Maar die kunnen ook vervangen door Powerflex.
Heb op m'n vorige auto (Ford Puma 1.7) het hele chassis vervangen door Powerflex, en dat werkte prima. Wel stugger, maar veel scherper sturen. Maar heb dus geen ervaring met dit merk voor wat betreft motorophanging. Zijn er mede-forummers die ervaring hebben met dit soort materiaal als enginemount? Ik ben vooral benieuwd naar trillingen en geluid.
Heb op m'n vorige auto (Ford Puma 1.7) het hele chassis vervangen door Powerflex, en dat werkte prima. Wel stugger, maar veel scherper sturen. Maar heb dus geen ervaring met dit merk voor wat betreft motorophanging. Zijn er mede-forummers die ervaring hebben met dit soort materiaal als enginemount? Ik ben vooral benieuwd naar trillingen en geluid.