Hallo,
ik ben sinds kort de eigenaar van een volvo V70 2.5 automaat uit 1998,
de auto rijdt prima, maar er branden een aantal lampjes in het dashboard die mij storen, en ook de digitale KM-teller werkt na het starten eventjes, daarna valt deze weg, ook de functies als dagteller, klok etc. werken dan niet meer.
De auto is een opknapproject, dus hier volgt de waslijst!
de volgende lampjes branden:
SRS
Koelvloeistof (terwijl op peil)
Ruitensproeiervloeistof (terwijl op peil)
Remsysteem (de auto remt goed, ABS grijpt goed in, brand af en toe wel, af en toe niet of valt na een tijdje uit)
Servicelampje(gaat na verloop van tijd uit)
de zekeringen zijn allemaal nog goed, behalve van de mistlampen voor, na deze vervangen te hebben, en de mistlampen ingeschakeld te hebben, was de zekering weer meteen kapot.
ook sluit de achterklep niet met de CV.
ik hoop dat jullie mij ergens mee van dienst kunnen zijn!
ik ben sinds kort de eigenaar van een volvo V70 2.5 automaat uit 1998,
de auto rijdt prima, maar er branden een aantal lampjes in het dashboard die mij storen, en ook de digitale KM-teller werkt na het starten eventjes, daarna valt deze weg, ook de functies als dagteller, klok etc. werken dan niet meer.
De auto is een opknapproject, dus hier volgt de waslijst!
de volgende lampjes branden:
SRS
Koelvloeistof (terwijl op peil)
Ruitensproeiervloeistof (terwijl op peil)
Remsysteem (de auto remt goed, ABS grijpt goed in, brand af en toe wel, af en toe niet of valt na een tijdje uit)
Servicelampje(gaat na verloop van tijd uit)
de zekeringen zijn allemaal nog goed, behalve van de mistlampen voor, na deze vervangen te hebben, en de mistlampen ingeschakeld te hebben, was de zekering weer meteen kapot.
ook sluit de achterklep niet met de CV.
ik hoop dat jullie mij ergens mee van dienst kunnen zijn!