Quote door post767
Auto vandaag terug van schadehersteller. Het spuitwerk is netjes gedaan, maar over de bumper ben ik heel erg ontevreden. De pas vorm is heel slecht.
De aansluiting op de koplampen is niet goed. Ook de aabnsluiting op spatscherm en spoiler is niet netjes. De uitsparing voor de grill is te ruim. De gaten voor koplamp wisser zijn er in gezaagd.
Alles doe mij vermoeden dat deze bumper niet origineel is. Terwijl hij wel met origineel Volvo nummer op de factuur staat. Weet een van jullie of in een originele bumper de gaten voor de koplamp sproeier al zitten? Hoe kan je nagaan of een bumper origineel Volvo is?
alvast bedankt!
grt Ward
De gaten voor de sproeiers (en de elektrische verwarming overigens) zitten er standaard in, maar als je ze wil gebruiken moet je de voorbereidde delen eruit halen met een freesje, warm mes of wat anders. maar dit doe je voordat de bumper gespoten wordt omdat je ze glad moet vijlen en weet ik het wat.
enige manier om na te gaan of de bumper origineel is, is om deze eraf te halen en de nummers aan de binnenkant te bekijken, helaas.
heb je foto's hoe het er nu bij staat?