Bumperlip en zijbumper V70 2009 model vervangen door gespoten versie EN chromen sierstrips rond zijruiten

TTK__
Forumlid.
Geslacht: n/a
Subject:

Bumperlip en zijbumper V70 2009 model vervangen door gespoten versie EN chromen sierstrips rond zijruiten

· 
Posted: 15.11.2015 - 23:31  ·  #1
Beste,

Onze v70 is een uit 2009 met de ongespoten voor-en achterbumperlip en zijskirts. Ik vroeg me af of het mogelijk is om deze te vervangen door de gespoten versies die je standaard op v70 vanaf modeljaar 2010 ziet of de momentum versies (2008-).De v70 oogt met deze gespoten versies net wat strakker.
Zijn deze onderdelen eenvoudig te vervangen? Kosten? Ik kan hier nergens iets over vinden.

Daarnaast was ik nieuwsgierig of je ook (eenvoudig) de chromen sierstrips rond de zijruiten die oa de Momentum uitvoering hebben kan monteren?

Bedankt!
M. Kok
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 61
Subject:

Re: Bumperlip en zijbumper V70 2009 model vervangen door gespoten versie EN chromen sierstrips rond zijruiten

· 
Posted: 09.12.2015 - 18:51  ·  #2
Je zou het eens kunnen navragen bij Boy Geenakker uit Nijmegen of Auto Rima in Druten. Beide bedrijven slopen Volvo's, Rima heeft een groot terrein waar gecrashte Volvo's gesloopt worden. Met een beetje mazzel vind je de gewenste kleur.

Marcel
Volvo_V70
VolvoV70forum core member
Geslacht:
Leeftijd: 29
Subject:

Re: Bumperlip en zijbumper V70 2009 model vervangen door gespoten versie EN chromen sierstrips rond zijruiten

· 
Posted: 09.12.2015 - 19:04  ·  #3
Vervangen van de bumperdelen kán volgens mij wel, of het makkelijk gaat weet ik niet. Daarvoor zou VIDA misschien uitkomst kunnen bieden...
De chroomlijsten zullen vast ook wel gewisseld kunnen worden, maar dat lijkt me lastiger.
Ik heb een en ander ook al eens geprobeerd uit te zoeken, maar kwam inderdaad ook nog niet verder...

Ik kan die grijze delen niet uistaan op een auto van 51k euro's.... :bandit:
FreddyNL
VolvoV70forum member
Geslacht: n/a
Leeftijd: 36
Subject:

· 
Posted: 09.12.2015 - 20:52  ·  #4
Is het niet makkelijker en goedkoper om de huidige delen te laten spuiten?

Selected quotes for multi-quoting:   0