Quote door Jeroen
Pers van 1500 euro?
Je moet bij de auto aan de gang he, die rubbers passen niet onder de pers. Of je moet al je subframe er onder weg schroeven.
Zo'n setje met een stuk draadeind en verloopringen met moeren om de boel naar elkaar toe te draaien, die kosten 75-100 euro.
Voordeel als de garage het doet, is dat je zelf niet hoeft te vloeken en schelden onder de auto.
Klopt Jeroen. Dit was mij ook wel duidelijk hoor. Ook al is de auto bij ons thuis toegewezen als een soort van "reserve auto", wordt deze toch nog wel wekelijks gebruikt.
Ik voel mij niet helemaal zeker of ik deze klus goed en tijdig geklaard krijg, wanneer ik er eenmaal aan begin. Dat was bij de andere klussen aan de ophanging wel zo omdat ik het juiste gereedschap heb én er zeer gedetailleerde video's te vinden zijn.
Er kan altijd wat tijdens een klus gebeuren maar bij voorbaat wetende aan een klus beginnen waar het niet helemaal zeker is of het gereedschap z'n werking gaat doen, probeer ik liever te vermijden gezien de eerdergenoemde reden van het gebruik van de auto.
In ieder geval dank voor alle reacties. Wanneer het weer buiten weer beter wordt, heb ik het nodige te polijsten aan de auto en heb ik dit forum weer even voor nodig.
In de tussentijd heb ik nog de riemen op de achterbank kunnen repareren en het euvel met condensatie achter de koplampen kunnen verhelpen door rond te neuzen op de nodige draadjes in het forum!!
I'll be back