Quote door PvL
Quote door Super72
Quote door Lupo Roffel
En alleen met stoelen met geheugenfunctie.
Serieus? Werkt die spiegelinklapfunctie alleen als je stoelen met geheugen hebt? Ten eerste: waarom dat dan? Ten tweede: als dat zo is, dan hoef ik de CFE alsnog niet (want ik heb geen elektrieke stoelen).
Het mate van verdraaien van de spiegels bij het in zijn achteruit zetten is iets wat je in stand 3 van de stoelmemory moet vastleggen. Ik geloof niet dat het inklappen van de spiegels daar iets mee te maken heeft.
Er is volgens mij een klein beetje een spraakverwarring aan het ontstaan...
De inklapfunctie van de spiegels, werkt natuurlijk alleen als jouw spiegels die mogelijkheid hebben. Maar dan heb je ook onder de radio in het midden console een knop om het inklappen handmatig uit te voeren.
De geheugenfunctie van de stoelen is nodig voor de automatische
instelling van de spiegels bij achteruit rijden.
Als je op de CFE instelt dat je de spiegels anders wil hebben ingesteld voor achteruit rijden, kun je die functie activeren.
Raadpleeg de handleiding van de CFE hoe dit moet worden ingesteld.
De CFE gebruikt dan de 3e geheugen positie voor de instelling.
Dit kan handig zijn als je het noodzakelijk vind en vaak nodig hebt om bij achteruit rijden de spiegels iets om laag te draaien zodat je obstakels beter kunt zien.
De CFE is eenvoudig uit de auto te halen en via een USB kabel aan een windows computer te koppelen.
Op de site van Volvotech kun je een programma downloaden waarmee je dan alle instellingen kunt activeren.
Het is raadzaam om dat ook af en toe te doen. Soms komen er updates voor de CFE om bepaalde functies beter te laten werken, want helemaal vlekkeloos werkt het niet en dan merk je dat na een update bepaalde ongeregeldheden opgelost zijn.
Hier nog enkele printscreens van de functies: (er zijn er meer, maar het is niet mijn bedoeling om hier een manual te maken...
)
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).