cannisto velgen opde c70

rappendaf
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 56
Subject:

cannisto velgen opde c70

· 
Posted: 06.03.2015 - 06:50  ·  #1
Gisteren de cannisto velgen op de c70 gelegt :'( .PFFF wat is me dat die zitten afgrijselijk diep in de kasten welke maat spacer kan ik achter zetten zodat ze niet raken .De velg op zich is is ok maar dat die zo diep in de kast zitten vind ik lelijk
DinanT5
Supporting Member
Geslacht:
Leeftijd: 51
Subject:

Re: cannisto velgen opde c70

· 
Posted: 06.03.2015 - 06:54  ·  #2
Hmmm... pas op met spacers...
Een collega van me heeft op die manier zijn wiellagers gesloopt ...

(die had dan een te lage ET, waardoor de wielen te ver naar buiten kwamen...
maar te dikke spacers komt eigenlijk op hetzelfde neer)
rappendaf
Forumlid.
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 23.03.2015 - 11:23  ·  #3
dank u voor de tip
TPR Powerflush
Forumsponsor
Geslacht: n/a
Subject:

· 
Posted: 23.03.2015 - 15:27  ·  #4
Nou, de Canisto is de juiste velg voor de C. ( ET waarde 43 )
De juiste ET waarde.... alle andere modellen buiten Volvo orig is rommelen met de geometrie... in Duitsland halen ze je dan van de weg af...
gillerbee
VolvoV70forum core member
Geslacht:
Leeftijd: 52
Subject:

· 
Posted: 23.03.2015 - 16:18  ·  #5
pffff...in duitsland halen ze je van de weg....wat een onzin...alsof de politie al rijdend kan zien of jouw velgen een tuv genehmigung hebben, laatstaan of zij weten welke velgen er standaard onder een auto horen of mogen...

als je spacers wilt, moet je even gaan meten hoeveel ruimte je over hebt tot aan de spatbordrand en dan op zoek gaan...

bij fk zijn ze nu in de aanbieding....

http://www.fk-shop.de/Tuning/S…reiterung/
rappendaf
Forumlid.
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 23.03.2015 - 20:10  ·  #6
für Baujahr: 1997 bis 2005
Breite/Achse 40 mm
Spurverbreiterung System A m. Zentr.
Lochkreis 5/108 Nabenlochbohrung 65,1 M12x1,75
mit Zulassung, Befestigungsschrauben nicht im Lieferumfang
Beste Qualität
dUS IN DUITSLAND MAG HET
TPR Powerflush
Forumsponsor
Subject:

· 
Posted: 24.03.2015 - 09:33  ·  #7
Quote door rappendaf

für Baujahr: 1997 bis 2005
Breite/Achse 40 mm
Spurverbreiterung System A m. Zentr.
Lochkreis 5/108 Nabenlochbohrung 65,1 M12x1,75
mit Zulassung, Befestigungsschrauben nicht im Lieferumfang
Beste Qualität
dUS IN DUITSLAND MAG HET

DUS IN DUITSLAND MAG HET ...... worden verkocht... ja, dat wel, net als pepperspray, alleen valt dat in NL onder de wapenwet.

Jullie Belgen hebben een prachtige kreet voor wat wij kentekenbewijs noemen, wat jullie "" gelijkvormigheidsattest "" noemen zegt toch alles?

Alle veranderingen aangebracht op een voertuig, zijn NIET toegestaan voor gebruik op de openbare weg.
Dit zijn o.a alle zaken zonder E-keur oftewel om het in het Duits te houden, aanpassingen zonder " Eintragung "
Bel jullie autokeuring eens op, en zeg wat je gaat monteren, en laat dan eens weten wat ze er van denken...

Daar komt bij, als je spacers op een C zet, heb je zeer hoge kans dat je niemand meer op de achterbank kunt zetten, de wielen gaan dan aanlopen.

ja, het staat mooi, dat wel.

Van mij mag je hoor, al zet je de wielen van een wals er onder, weet echter wel waar je aan begint..

Je verandert de geometrie van de wagen, en dat is niet toegestaan voor gebruik op de openbare weg, tevens breng je wijzigingen aan op het gehomologeerde model waarvoor ooit type goedkeuring is verleend..
rappendaf
Forumlid.
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 24.03.2015 - 22:59  ·  #8
in belgie mag niks maar volgens wat ik zie in duitsland krijg je er papieren BIJ voor eintragung zoals bij de advertentie staat mit zulasung .maar om geen onodige duscutie te voeren heb ik een mail naar mijn duitse maat in trier gestuurd zijn broer is tuv meister dus van het moment dat hij antwoord gaan we het weten M.VGraf
rappendaf
Forumlid.
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 24.03.2015 - 23:04  ·  #9
Is het in duitsland wetelijk toegelaten dan ben ik zeker dat het veilig is en dan koop ik er die wetelijk zijn voor duitsland .Vinden ze in duitsland onveilig doe ik het niet Als ik enkel moet doen wat in het belgen land mag dan heb ik een zeer triest leven .
rappendaf
Forumlid.
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 25.03.2015 - 01:11  ·  #10
trouwens chip tuning is ook niet toegelaten als je dan toch gaat muggen ziften of miereneuken
rappendaf
Forumlid.
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 25.03.2015 - 09:04  ·  #11
AUB ALLES GOED LEZEN VOOR TE ANTWOORDEN zo hier het antwoord van de TUV MEISTER ja spurverbreiterung darf man einbauen wen der tüv sie einträgt, mein Porsche hat auch welche hinten...die räder dürfeb aber nicht aus dem Kotflügel überstehen...chip Tuning muss auch eingetragen sein...viele haben das aber ohne eintragung .vertaling Ja spoorverbreders mag men er op zetten als de tuv ze eintragt dus goedkeurd mijn porsche heeft ook spoorverbreders achter ... de wielen mogen niet buiten de spatborden komen .chip tuning moet ook goedgekeurd worden .vele hebben dat zonder goedkeuring dus chip .Dit is in duitsland niet nederland niet belgie .Maar daar ging het over want jij BENT MET EEN CHIP net zo wijnig in orde als ik met een spoorverbreder
rappendaf
Forumlid.
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 25.03.2015 - 09:15  ·  #12
Het gaat er mij over dat JIJ overdrijft een chip dikKe turbo uitlaat 350 pk wordt hier niks over gezegd terwijl dit het rijgedrag drastis verandert .Maar over een spoorverbreder roep je moord en brand terwijl je dit niet of nauwelijks gaat merken aan de auto .Ik wil ook een chip uitlaat turbo enz en ben de laatste om dit af te keuren .mijn punt is ik denk dat we het snappen ..MET VRIENDELIJKE GROETEN raf
TPR Powerflush
Forumsponsor
Subject:

· 
Posted: 25.03.2015 - 11:27  ·  #13
Wie heeft het hier over chiptuning naar 350 pk?

Al doe jij er verbreders van 30 cm op en 30 cm langere wielbouten moet jij dat weten.

Maar jij mag doen wat je wilt hoor van mij...
Its your party.
TPR Powerflush
Forumsponsor
Subject:

· 
Posted: 25.03.2015 - 11:32  ·  #14
Quote door gillerbee

pffff...in duitsland halen ze je van de weg....wat een onzin...alsof de politie al rijdend kan zien of jouw velgen een tuv genehmigung hebben, laatstaan of zij weten welke velgen er standaard onder een auto horen of mogen...

als je spacers wilt, moet je even gaan meten hoeveel ruimte je over hebt tot aan de spatbordrand en dan op zoek gaan...

bij fk zijn ze nu in de aanbieding....

http://www.fk-shop.de/Tuning/S…reiterung/

Pff, wat een eigenwijsheid.

het gaat niet om de velgen, het gaat om modificaties die buiten de homologatie van de typegoedkeuring worden aangebracht.
Er breekt een wiel af, je maakt een ongeluk daardoor, technisch onderzoek, ik wil wel eens zien hoe je je daar uit griept.

ik heb veel voertuigen uit Duitsland gehaald, Auto's en motorfietsen, lees een Duitse Fahrzeugbrief maar eens goed...
rappendaf
Forumlid.
Geslacht:
Subject:

· 
Posted: 25.03.2015 - 11:48  ·  #15
HET MAG IN DUITSLAND of weet jij het nu al beter als een tuv meister .ze halen je niet van de weg mits de juiste atesten lees jij wel wat ik schrijf Is jouw ego zo groot dat je moeite hebt om je ongelijk toe te geven
.het gaat er nu niet over wat hier of bij julie mag .daar mag het en wetelijk

Selected quotes for multi-quoting:   0