Ik ben er vanavond al even mee bezig geweest.
Het viel mij op dat de massa bij mij niet op pen 8 zit, maar op pen 7. Pen 8 is bij mij leeg.
Daarnaast is die draad niet zwart maar bruin. (zwart stond op het aansluitschema van de HU-1205 op het Volvov40 forum, maar is natuurlijk ook andere auto).
De mutedraad zit inderdaad op 6, als je die aansluit zie je inderdaad "telephone" in het scherm.
Ik heb er bewust voor gekozen om met een los klein luidsprekertje uit de Nokia set te werken. Mijn ervaring is dat dat beter werkt dan via de luidsprekers van de auto. Betere verstaanbaarheid en minder/geen echo.
Door het onverwachte slechte weer vanavond ben ik nog niet helemaal klaar. Ik moet het luidsprekertje nog vastmaken.
Wel al testrit gemaakt: Telefoon werkt zoals gewenst: Je kan met Siri een telefoonnummer kiezen door op het knopje op de middenconsole te drukken of gewoon op je telefoon in te toetsen. De audio wordt meteen gemute. Verstaanbaarheid is erg goed. Bij het uitzetten van de motor en sleutel uit contact wordt ook de carkit uitgezet.
Een aandachtspuntje heb ik nog wel: het afspelen van muziek die op mijn iphone staat (via de HU-1205) levert lichte stoorgeluiden van de motor op. Toen ik daarna muziek van Spotify opzette was het weg. Nog even uitzoeken waar het precies aan ligt.
Door de hevige regen heb ik wat beperkt foto's kunnen maken, maar hierbij een paar.
De eerste is van de microfoon, persoonlijk vind ik dat een betere plek dan bij de binnenspiegel.
Later zal ik nog een kleine "how to maken" als ik alles af heb.