Onlangs kwam ik er op zeer ongelukkige wijze achter dat mijn (parrot) carkit het signaal van mijn parkeer sensoren onderbreekt wanneer ik achteruit rij. Echter was dit bij mijn vorige S60 met dezelfde carkit niet het geval. Radio werd wel netjes onderbroken maar geluid van RTI en parkeer sensoren werd keurig doorgegeven tijdens het bellen. Wat me ook opviel is dat bij mijn vorige auto de radio (HU-850) op het display keurig aangaf "telefoon". Bij mijn nieuwe auto staat gewoon de RDS informatie op het display (HU-650) tijdens een telefoon gesprek.
Nu had ik op internet een speciale kabel gevonden om de Parrot rechtstreeks op de HU aan te sluiten. zie foto hieronder.
Zou dit uitkomst kunnen bieden? ik vermoet namelijk dat er nu gewoon een standaard signaal blokker van Parrot is ingebouwd die alle signalen blokt tijdens een telefoon gesprek. Heeft iemand hier misschien een oplossing voor?
Nu had ik op internet een speciale kabel gevonden om de Parrot rechtstreeks op de HU aan te sluiten. zie foto hieronder.
Zou dit uitkomst kunnen bieden? ik vermoet namelijk dat er nu gewoon een standaard signaal blokker van Parrot is ingebouwd die alle signalen blokt tijdens een telefoon gesprek. Heeft iemand hier misschien een oplossing voor?
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).