Toch maar weer eens iets gekocht bij Ali. Mijn Dice werkt ook goed dus waarom niet nog een keer proberen? De GROM en YATOUR vond ik te duur.
Ik heb deze gekocht voor mijn HU603:
BT Carkit
Ik heb het volgende filmpje (GROM installatie) gevolgd om de carkit te installeren:
Install filmpje
De 12 V kabelklem die ik heb gebruikt:
kabelklem
De microfoon heb ik voor de tellerunit geplaatst.
Even het plastic eruit wippen en je kunt het kabeltje zo achter je HU leiden.
De microfoon werkt zeer goed. Ik heb hem met 120 km/u getest. Mijn vrouw en kinderen konden gewoon deelnemen aan het gesprek, zonder harder te praten of zich te richten naar de microfoon.
De muziek gaat automatisch uit als er iemand belt, en gaat automatisch weer aan.
Het geluid voor de muziek is zeer goed. Ik ben zelf muzikant dus ben vrij kritisch.
Veel plezier ermee.
Ik heb deze gekocht voor mijn HU603:
BT Carkit
Ik heb het volgende filmpje (GROM installatie) gevolgd om de carkit te installeren:
Install filmpje
De 12 V kabelklem die ik heb gebruikt:
kabelklem
De microfoon heb ik voor de tellerunit geplaatst.
Even het plastic eruit wippen en je kunt het kabeltje zo achter je HU leiden.
De microfoon werkt zeer goed. Ik heb hem met 120 km/u getest. Mijn vrouw en kinderen konden gewoon deelnemen aan het gesprek, zonder harder te praten of zich te richten naar de microfoon.
De muziek gaat automatisch uit als er iemand belt, en gaat automatisch weer aan.
Het geluid voor de muziek is zeer goed. Ik ben zelf muzikant dus ben vrij kritisch.
Veel plezier ermee.
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).