eerst even vaststellen of t nodig is. gewoon vuldop eraf en bv dun plastic handschoen zon dokters ding (action) er overheen. kijken of ie m aanzuigt of opblaast. blaast ie m op moet je wat aan je carterontluchting doen. :yes: :thumb:
en hoe weet je dan dat de carterontluchting aan vervanging toe is? Rook uit de peilstokbuis lijkt me wat... sorry nog steeds geen diesel om te experimenteren.
Vraag ik me ook af, je kan alleszins alles eens doorblazen en reinigen. Echter bij de mijne was dit verloren moeite. Niets, maar dan ook niets van vervuiling te zien.
Hallo allemaal...
Ik wilde vandaag van alles doen maar niks van terecht gekomen... Morgen maar es de handschoentest doen... Vandaag mijn achterspoiler gehaald bij garage Erik van der veen in burgum.... Zit wel wat werk aan voor dat hij naar de spuiter kan... Zit een scheurtje aan de bovenkant... Maar es even kijken hoe ik dat weer vast en netjes gaan krijgen...
Een voordeel het is een met een orginele stekken dus geen storingsmelding op bc als hij klaar is.....
Iemand nog tips om de spoiler te repareren?
Greetzzzz
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 39921 Geregistreerd: 07 / 2009