Ik vind dat we hier minimaal een HD-film verdienen met een slowmotion van het moment dat de plug los komt. Of afbreekt natuurlijk ......
Vooral dat laatste natuurlijk, en dan met je hand langs de verse schone breuk schieten, zodat er een stukje vel aan blijf hangen, en dat allemaal in HD.
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 40031 Geregistreerd: 07 / 2009
Noem biddingtown maar ergens, dat toch redelijk concreet. Ik heb de JCV cam al aan de oplader gelegd. Misschien kan iemand met een dashcam ook naar biddingtown komen, dan gaan we er een hele speelfilm van maken. . Moeten we wel nog even een titel bedenken.
Hij moet me maar een pm sturen als ie intresse heeft , dan verwijder ik de plug voor hem .
Klinkt idd als een leuk aanbod. Zou leuk zijn als je hem eraf kreeg. Mag ik dan paar foto's nemen Olaf? Enne.... als ik er dan toch ben, kan je dan paar meldingen wissen met Vida?
De auto heeft nu al paar maand geen storing meer, zou graag weer met een schone lei willen beginnen. En ik moet even zien welke sensor nu stuk is volgens Vida.
Biddingtown is voor mij niet zo heel ver fietsen.. :bandit:
DJ
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 40031 Geregistreerd: 07 / 2009