Heren en dames,
Ik heb een probleempje en zou graag jullie hulp willen.
Plots blijft de interieur fan/ blower nadat ik de auto uit gezet heb draaien. Nu ben ik bekend met het feit dat dit voor de airco is en deze droog blaast.
Maar,
Die van mij stopt niet en trekt mijn accu leeg. Als ik de zekering (positie 26) eruit trek stopt deze direct. Ook reageert de blower niet om op de standen knop. Ik kan de standen/ volume knop niet meer bedienen.
Nu heb ik het relais vervangen, uit mijn hoofd de fml1. Helaas geen resultaat.
Nu zit ik te denken dat de CCM module kapot is.
Heb ik het bij het juiste eind en hebben jullie een indicatie voor ik op moeten letten als ik een nieuwe aanschaf en wat de prijs hiervoor zou kunnen zijn.
als bijlage een fotootje van het dashboard.
[img][/img]
Ik heb een probleempje en zou graag jullie hulp willen.
Plots blijft de interieur fan/ blower nadat ik de auto uit gezet heb draaien. Nu ben ik bekend met het feit dat dit voor de airco is en deze droog blaast.
Maar,
Die van mij stopt niet en trekt mijn accu leeg. Als ik de zekering (positie 26) eruit trek stopt deze direct. Ook reageert de blower niet om op de standen knop. Ik kan de standen/ volume knop niet meer bedienen.
Nu heb ik het relais vervangen, uit mijn hoofd de fml1. Helaas geen resultaat.
Nu zit ik te denken dat de CCM module kapot is.
Heb ik het bij het juiste eind en hebben jullie een indicatie voor ik op moeten letten als ik een nieuwe aanschaf en wat de prijs hiervoor zou kunnen zijn.
als bijlage een fotootje van het dashboard.
[img][/img]
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).