Na twee jaar van bijna onafgebroken storingsmeldingen begin ik mij toch wel af te vragen,of deze meldingen niet door de centrale elektronische module zelf veroorzaakt worden.
Ik krijg herhaaldelijk meldingen als,motormanagement service,en anti skit service vereist.
Zo ook vandaag weer,deze keer ook de storing weer uitgelezen,en alle meldingen herleiden tot zaken die allemaal al vervangen zijn.
Ik noem,de ABS sensor,map sensor,LMM,lambda sonde,en wat al niet meer.
Enigste wat ik nu nog kan verzinnen zijn de twee sensoren van de hoofdremcilinder,die zouden nog een keer schoongemaakt kunnen worden.
Maar,ik vraag mij nu dus af,of het inderdaad mogelijk is dat de CEM niet goed meer functioneert?
In de uitgelezen storingsmeldingen van vandaag,kwam o.a een melding voor van een mogelijke massakabelbreuk,en of slecht contact regelunit.
Kan de CEM defect zijn? En is dit te controleren? Of,maakt de CEM wellicht slecht contact? ,door oxidatie o.i.d?
Ik krijg herhaaldelijk meldingen als,motormanagement service,en anti skit service vereist.
Zo ook vandaag weer,deze keer ook de storing weer uitgelezen,en alle meldingen herleiden tot zaken die allemaal al vervangen zijn.
Ik noem,de ABS sensor,map sensor,LMM,lambda sonde,en wat al niet meer.
Enigste wat ik nu nog kan verzinnen zijn de twee sensoren van de hoofdremcilinder,die zouden nog een keer schoongemaakt kunnen worden.
Maar,ik vraag mij nu dus af,of het inderdaad mogelijk is dat de CEM niet goed meer functioneert?
In de uitgelezen storingsmeldingen van vandaag,kwam o.a een melding voor van een mogelijke massakabelbreuk,en of slecht contact regelunit.
Kan de CEM defect zijn? En is dit te controleren? Of,maakt de CEM wellicht slecht contact? ,door oxidatie o.i.d?