CEM

DirkV70SE
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 42
Subject:

CEM

· 
Posted: 15.10.2017 - 16:10  ·  #1
Na al geruime tijd problemen te hebben dat de radio spontaan aanspringt terwijl de auto hier op de oprit staat en de dealer met de handen in de haren zit, is mijn schoonvader zo lief geweest om het internet voor mij af te speuren. Uitkomst was een bezoek aan ETS in Nieuwendijk. Hier is mijn CEM vervangen, er zat wat groene aanslag op zekering nr 11 op de CEM en dat is de zekering die de spanning op de radio aanstuurt. Op de “nieuwe” CEM zijn ook gelijk de relais vervangen die nog weleens voor problemen kunnen zorgen. Hopelijk kunnen we nu dit hoofdstuk afsluiten.
Walterj
VolvoV70forum verslaafde
Geslacht:
Leeftijd: 54
Subject:

Re: CEM

· 
Posted: 15.10.2017 - 16:19  ·  #2
ETS is een goed adres, die weet waar over hij praat. En het is niet een nieuw iets met de CEM, bij de mijne werkte de verlichting niet meer goed omdat de shunt aansluiting zo heet was geworden dat deze slecht kontakt maakte.
DirkV70SE
Forumlid.
Geslacht:
Leeftijd: 42
Subject:

· 
Posted: 15.10.2017 - 18:22  ·  #3
Een goed adres is het zeker, er zit daar enorm veel kennis bij Frans en met name op het elektronische front. Helaas was dit een storing die hij voor het eerst heeft gezien in al die jaren. Hij is 6 uurtjes met mijn V bezig geweest en ik reed zeker zeer tevreden weg. Ik hoop alleen dat het nu weg blijft bleek tot nu toe een hardnekkige storing.
blastaway
Veteraan
Geslacht:
Leeftijd: 47
Subject:

· 
Posted: 16.10.2017 - 20:46  ·  #4
Ik denk dat je er vanuit mag gaan dat het verholpen is.
Zo niet, zit er een plaag-geest in je auto.

Selected quotes for multi-quoting:   0