Heren, even weer on-topic.
Vandaag gekeken naar de bekabeling van de centerspeaker. Ik heb op het dashboard de gehele unit van de navigatie (met die speaker) losgedraad en eruitgenomen. De grijze (GR) en gijs-rode (GR-R)kabel zitten hier aangesloten. Deze zit (vanaf fabriek) verpakt met isolatieschuim en verdwijnt achter het dahboard.
Ook de radio heb ik weer uitgebouwd en gekeken wat daar door de inbouwer van de Parrot is gedaan. Ik heb op 1 plaats de isolatietape van de inbouwer verwijderd en zie dat de GR-R en de GR-BL kabel door hem van een stekkerbverbinding zijn voorzien, maar waarom is me onduidelijk.
De GR kabel zie ik niet meer. Ook zijn er 2 stekkers aangebracht die nergens verder gaan, zie de foto's. Er zijn nog meer "knipsel / doorlussingen" gemaakt, maar heb die niet allen losgemaakt.
Door mijn bescheiden kennis van alle draden kom ik er niet verder uit, heb wel de shema's gedownload uit de link van Maurits.
Die hele Parrot inclusief houder voor I-Phone / I-Pad zou er van mij zo uit mogen. Ik bel via de originele telefoon (Dual Sim kaart) en weet uit reacties dat de gesprekken hiermee veel duidelijker zijn dan via de Parrot (jammer voor mijn vrouw voor die enkel keer dat zij er in rijdt).
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).