Ik heb de accupolen 15 minuten los gehad, echter dit geeft geen resultaat. Van alles geprobeerd om de zaak te resetten of opnieuw te laten initialiseren, echter zonder resultaat. Het lijkt er op dat dit een kwaal is van dit type Volvo. Ik hoor het nu steeds meer om mij heen, ook gisteravond bij onze autohobbyclub in Utrecht. De S60 of S70/V70 rijders met exact dezelfde klachten. Ook diverse berichten op internet gelezen van mensen met dit zelfde probleem. Nadat het complete slot is vervangen waren de klachten weg. Ik zag ergens op het 'net' al een slot voor 75 eruo, maar er zijn er ook bij van 200. Het schijnt alleen wel een "crime" te zijn om het deurpaneel netjes los te halen en het slot te vervangen, getuige ook de beschadigingen aan mijn deurpaneel en gescheurde rooster van de luidspreker. (iemand eventueel nog een compleet zwart deurpaneel voor weinig in de aanbieding?) Ik heb mijn S60 vandaag maar terug gebracht naar de garage waar ik hem een week geleden kocht, zonder garantie. De auto stond daar te koop en ik ging proefrijden met de re-deur die dus niet open wilde, het raam wilde niet open/dicht en de electr.spiegel werkte ook niet. Hun zouden dit repareren als de koop doorging. En het heeft ook heel even allemaal goed gewerkt, tot dat ik het knopje gebruikte om de deuren van binnenuit, af te sluiten. Morgen gaan ze er (weer) mee aan de slag en hoop dat ze het kunnen repareren zonder al te veel kosten en beschadigingen. Liever nog met gesloten beurs. Wordt vervolgd.