Jeroen,
Wat begint jouw auto nu al op die van mij te lijken zeg!
Ik heb het gehad en heb het motortje van het slot moeten vervangen. Hoe je de klep open krijgt.... Dit kan bij mij op 2 manieren. Te beginnen bij de gemakkelijkste. In de lijst boven de kentekenplaat achter zie je vanuit het midden aan de rechtetr kant een vierkantje. Deze kun je van bovenuit naar beneden klappen. Daar zit het slotje en kan je de klep met je sleutel openmaken. Mogelijkheid 2 is al klimmend naar de bagageruimte te gaan. Daar heb je dat rechthoek in je kofferklep bekleding. Daar zit een zwarte haak in. Beweeg deze een van links naar rechts en je zult zijn dat de klep open gaat. Is dit inderdaad het geval, dan wacht je een moeilijk klusje! Het kofferbakslot vervangen. Op de sloop is er voor een paar euro's aan te komen maar het heeft mij een lange middag gekost om alles weer goed terug te plaatsen. Je komt er lastig bij. Maar goed daar wil ik je wel bij helpen. Probeer eerst dit eens uit.
Het ongeluk is ernstig hard gegaan. Mag de komende maanden dus niet full time werken. Daarmee wel alle tijd om met mijn eigen auto bezig te gaan en anderen hier op het forum proberen te helpen! Ik hoor graag van je.
@ Bigdog en Hoepel: Bedankt voor jullie berichtjes. In mijn eigen topic staat meer over het voornoemde ongeval. Tevens ook over de laatste stand van zaken! Hij loopt al een paar dagen super! Maar vertrouwen?? Nee nog lang niet!
Groetjes,
Tristan